דורין מהישרדות: ״החיים שלי קשים אני לא מסוגלת יותר לחיות״

התקפי בכי וחרדה, חוסר תיאבון וירידה במשקל המודחת הטרייה של "הישרדות", עדיין מתמודדת עם הצלקות שנותרו מהתקופה על האי, אבל גם החליטה לסלוח לכולם ולשמור על קשר עם שאר המתמודדים. גם לסהר ("כיבה לי את העולם"), לגל ("הייתי עושה לה גבות ושפם") ולספיר (גם היא הייתה בתת-תנאים) האם תחזור לריאליטי? "רק אם יגיע משהו שיהיה בו תוכן לעזור לאנשים". מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים

כשמדברים עם המודחת הטרייה של "הישרדות" על החודשים האחרונים בחייה, דורין דותן פרקש משתמשת במלים קשות: התקף חרדה, דיכאון, התרסקות, חוסר חשק לחיים וייאוש. "יש גם תגובות מזעזעות", היא מספרת רגע אחרי ההדחה שלה, "יש הרבה אנשים שיושבים בבית, לא מכירים אותך ולו לרגע ומדביקים לך סטיגמה ודעה, ומרגישים בנוח לסקול אותי באבנים. זה קשה".

איך ההרגשה לקרוא תגובות כאלה? "העולם נסגר עליך. אתה לא רוצה לקום מהמיטה, אתה לא רוצה לאכול. אני אחת שאוהבת לאכול, ובתקופה האחרונה אין לי חשק בכלל. ירדתי שבעה ק"ג. היום אני שוקלת 50 ואני בגובה 1.75. זה חולני ואני לא נהנית מזה בשום צורה. הגעתי למצבים של התקפי בכי. זה לא בכי שהכרתי קודם. אני חושבת שפעם ראשונה בחיים שלי הבנתי מה זה התקף חרדה. אני מרגישה שהעולם סוגר עלי".

נשמע קשוח מאוד. "הייתי גמורה. אם זה קורה לבן אדם אחר, פחות חזק, הוא היה יכול להתאבד. להגיד לעצמו: למה צריך את החיים האלה? התעשייה הזאת קשוחה ונוראית. לא ידעתי שאני נכנסת לדבר כזה. ואם הייתי יודעת, הייתי חושבת יותר לפני שיצאתי לדרך. אני לא מבטלת את הקהל האדיר והמחבק, אבל הצד השני של הסיפור יכול לרסק נפש של בן אדם".

היה שלב שאמרת לעצמך: למה הייתי צריכה את זה? "ברור, כבר באי. לפחות ארבע חמש פעמים אמרתי להם באיומים – קחו אותי עכשיו הביתה".

ואיך מצליחים לקום ממצב כזה? "אני עוצרת, מתבוננת פנימה ואומרת לעצמי: אני יודעת מי אני, ובמקום לקום וללכת ולהמשיך ליפול לשם, תעמדי על הרגליים ותראי את מי שאת באמת".

זה פגע לך בעסק של התכשיטים? "ממש לא. להפך. סט השרשראות שאני לובשת באי הוא הכי נמכר. הייתי הפסיכית היחידה שבאה עם סט תכשיטים".

היו גם תגובות חיוביות? "אני כמו כוסברה, או שאוהבים או שלא. וגם התגובות מתחלקות לשני סוגים. אני מקבלת הודעות של אימהות שהן הכי מרגשות אותי וכותבות לי שהן שמחות שלבת שלהן יש מישהי שהיא יכולה לצפות בה וללמוד ממנה, שלא נשענה על גבר אחר ולא פחדה להוביל מהלכים".

דורין ("גרסה נקבית לשם דורון") דותן-פרקש, נולדה בירושלים וגדלה על קו ישראלי-ארצות הברית. היא בת הזקונים של שלום, 77, איש עסקים מצליח, שהקים את "אוטו דיל", ואסתר.

"הוא בנה הכול בעשר וחינך אותנו לעבודה קשה. אני עובדת מגיל 15", היא מספרת. "הוא מאוד פחד שאדבר על זה בהישרדות ושלא אגיד שהוא היה אבא קשה, והוא באמת היה כזה. אבל היום אני יודעת שכל מה שהשגתי זה בזכותו. לא היו לנו פינוקים ולא קיבלתי אשראי וגם לטיול של אחרי הצבא חסכתי לבד וחזרתי אחרי שבועיים, כי אני צריכה לעבוד. הייתה לי התמכרות לעשייה".

היא האחות הקטנה של תומר, 50, איש עסקים, לירון, 49, מנהלת רכש בקבוצת נדל"ן ודניאל, 31, עורכת דין. היא למדה בגימנסיה העברית בירושלים במגמת תיאטרון ותנ"ך. "לא הייתי תלמידה טובה. מבחינת אימא שלי, היא רק רצתה שאעבור את המבחן", היא מתארת. "הייתי נרדמת עם הספר וכשהייתי שומעת את אימא שלי הייתי מתרוממת". בצבא התגייסה לקורס מש"קיות חינוך, אך הודחה ממנו.

"קיבלתי שם את הכאפה הראשונה בחיים שלי", היא מסבירה את הסיבה. "הגעתי לשם חצופה. לא ממקום של ילדה חוצפנית, אלא מאחת שמבינה את המערכת. מי שפיקד עלי היו חברות של אחותי הגדולה. כל עניין הדיסטנס לא עבד עלי. בקורס הסבירו לנו על נוהל מחבלים ואמרתי למפקדת: 'נראה לך שאם מחבל בא אלי, זו התגובה שלי? אני בורחת. כולם התפקעו מצחוק, ויום אחרי העיפו אותי מהקורס".

לא נעים. "מאוד לא, עד היום כששואלים אותי מה עשיתי בצבא, אני מתביישת לענות, כי זה לא סיפור הצלחה שלי ואני לא גאה בזה. אם למדתי משהו מהצבא זה איך להתחשב ואיך להתקמבן".

איפה שיבצו אותך? "עברתי לקריה ומשם לפיקוד מרכז. הייתי בצוות של אלוף הפיקוד ומשם הייתי רל"שית של מפקד מחנה. אמרתי לו, אנחנו יכולים להיות החברים הכי טובים ואנחנו יכולים להיות אויבים. אתה תעשה לי דווקא, אני אוציא גימלים. תדאג לי לשתי חיילות ותהיה לך את הלשכה הכי טובה בארץ".

בשירותה הצבאי הכירה את בן זוגה באותה התקופה. אחרי שחרורה הוא עזב לארצות הברית וכשהשתחררה הצטרפה אליו. "אני מכירה את ארצות הברית עם המשפחה, שיש תנאים, רכב ודירה. ופתאום מצאתי את עצמי בדירת מאה שותפים, עם מקרר מסריח, בלי חשמל, מסתובבת בין בתים של ישראלים וישנה על הרצפה", היא נזכרת. "הייתי פוגשת ירושלמים שאמרו לי, יש לך הכול בארץ, למה את מעדיפה את הקשה? אבל תמיד העדפתי ללמוד על בשרי".

כשחזרה ארצה נרשמה ללימודי תקשורת באוניברסיטת רייכמן בהרצליה. "מעבר לכלים וידע, הכרתי אנשים ומרצים וקשרים. אודי סגל היה המרצה שלי והיינו כל הזמן בפיצוצים פוליטיים וכשהוא הפנה לכתבה אתי במהדורה, זו הייתה סגירת מעגל".

בגיל 24 היא הכירה את עומר, שבשנה שעברה הפך להיות בעלה. "היינו בהקרנה של 'המרוץ למיליון', כי אני חברה של אן וירדן שהשתתפו בעונה הזאת, והוא גם היה שם והתחלתי אתו", היא מספרת. "שאלתי אותו בפייסבוק יש מתי הקרנה פרטית? הוא נבהל אבל זרם. אני התחלתי כמעט עם כל בני הזוג שלי. אני בעד ליזום ולא לחכות שהאביר על הסוס הלבן ייפול לך מהשמיים. אחרי חודש כבר עברנו לגור יחד".

מאביה היא ירשה את העיניים ואת המוטיבציה הבלתי נגמרת לעבודה קשה. כבר בשנה הראשונה ללימודים, כשהייתה רק בת 22, הקימה את העסק הראשון שלה "מדיה פיפל", שהתמחה בעבודה עם משפיענים עבור עסקים. "מצאתי את עצמי עם תקציבים של מאות אלפי שקלים של כל לקוח והחדרתי את העולם הזה של המשפיענים גם לעסקים".

אפרופו משפיענים, מה דעתך על זה שדורין אטיאס אמרה שהן לא "משפיעניות" אלא "מוכרניות"? "דורין עשתה הכללה וזלזלה בהרבה מאוד אנשים שזה המקצוע שלהם ותמכו בכלכלה הישראלית. אני לא מסתירה את זה שהצבעתי לביבי ואני מדברת על נושאים חשובים. צריך גם לזכור שרוב העבודה של משפיענית שמבינה עניין גם עולה כסף. כשאני נוסעת לאמסטרדם, יושבת בברים ובבתי מלון ומעלה משם תכנים עם כל ההמלצות, זו גם העבודה שלי ואף אחד לא משלם לי עליה. באופן אישי אני לא לוח מודעות. כשאני עושה שיתופי פעולה, אני נכנסת לאסטרטגיה של העסק. גם החתונה שלי עלתה הרבה כסף וזה היה תוכן לאינסטגרם".

תאהבו אותה או לא, דותן הייתה אחת השורדות המשמעותיות והבולטות לעונה. "תמיד הצהרתי שאני לא אלך לריאליטי, כי יש לי קהילה חזקה והרגשתי שאני לא צריכה את המקפצה הזאת", היא מסבירה. "לא עבר לי במוח לשנייה שאני אמצא את עצמי ולא סתם בריאליטי, עוד בהישרדות. אחרי שהציעו לי, אמרתי לעומר: מה יהיה אם בעוד עשור אצטער שלא הגשמתי את זה?"

צפית בעונות הקודמות? "מדי פעם, אבל לא מהאוהדות השרופות של הפורמט. אחרי שקיבלתי תשובה חיובית עשיתי בינג' והתחלתי לכתוב מסקנות ודברים שאני צריכה לזכור. תכננתי להגיע למשחק ככבשה תמימה, שלא ירגישו אותי, להיות שקטה. בוא נגיד ככה, כל שיעורי הבית שעשיתי נגמרו ברגע שהמשחק התחיל".

מה קרה שם? "הגעתי לאי ומלא שורדים התחילו להציע לי בריתות, ולא הבנתי מה קורה. שעתיים אל תוך המשחק נבו סיפר לי שמאור בן שושן רוצה להרוג אותי. אמרתי לו 'תנשום'. הוא אומר שאני הולכת, אני אדאג שהוא ילך כי הקם להדיח אותך, השכם להדיחו. אני דווקא חושבת שהיה לנו פוטנציאל לעבוד יחד, אבל ברגע שהוא התחיל הייתי חייבת להגיב. לא משנה מה הייתי עושה, רק נשמתי, היו מסתכלים עלי ולא משנה כמה האריה התחפש לארנב, זה לא עבד".

ככה זה גם בחיים? "בחיים האמיתיים אני יותר גור".

לא יודע אם זה התיאור שהייתי נותן לך. "אתה לא היחיד. גיא רוזן אמר לי אתמול: 'את חמודה, ולא ראיתי שאת חמודה'. אמרתי לו שלא ניסו לראות, אבל אם תחשוב רגע היו שם חברויות, צחוקים ושיחות. אבל כל מה שקשור במשחק שיחק לרעתי. עד הרגע של החלפת השבטים דילגתי את דרכי לאיחוד".

התבטאות אחת של דותן הפכה אותה למטרה. "טאגלוג הם המשפחה החדשה שלי, ובייבאין הם האקס" – משפט שאמרה במפגש בין שני השבטים לאחר שעברה שבט באחד ממהלכי המשחק. זו הייתה הסצנה הקשה ביותר בעונה וגורמים בהפקה מספרים כי על האי היא הייתה אפילו קשה יותר וחלקים ממנה נגנזו, בהם גם התמוטטות של דותן ופרישה שלה מהמשחק. "הגעתי לשבט החדש והתחלתי להכיר אותם. לא באתי לעשות רעש, אלא הייתי צמאה להכיר אותם".

באיזה שלב הרגשת את זה? "אחרי התקרית על השטיח והמשפט שאמרתי. לקחו את המשפט הזה וגמרו אותי. אבל מה אתם מצפים ממני? שאני אפרגן לכם מול השבט כשאני בשבט אחר? הם לקחו את המשפט הזה ועשו לי דמוניזציה. החברים בשבט החדש היו בשוק, כי לפני דקה רק הרמתי להם בפני השבט החדש ופתאום הם קולטים שכולם יוצאים עלי ומשהו לא הסתדר להם. ולך תסביר שלא עשית כלום. אני זוכרת שבאתי לעורך ואמרתי לו: שחר, מה עשיתי? הוא אמר לי: לא עשית כלום. לא הגעתי לשם לפגוע באף אחד וגם כשפגשתי את מאור אחרי עשרים יום באי המתים, ביקשתי ממנו סליחה כי כאב לי שזה קרה לו. לא רציתי לפגוע באנשים".

את יכולה להבין למה כעסו עליך? "לראות אותי מחליפה את עורי בלילה אחד. אני הייתי חייבת להתנהג ככה, אחרת היו מדיחים אותי, ואם לא הייתי לוקחת שרשרת חסינות באותו היום, אני טסה הביתה".

איך הרגשת כשהאשימו אותך? "הסצנה הייתה הרבה יותר קשוחה ממה שראיתם. אלו היו צרחות של ורידים שיצאו מהגרון. היו שם עוד אנשים שצעקו עלי, חוץ מסהר. בשלב מסוים ביקשו לעצור את הצילומים וגיא צעק עליו ואמר לו: אני קורא לך לסדר. ממצב עמידה, הברכיים שלי נפלו, הורדתי את הבאף, העפתי את המיקרופון, תלשתי הכול ומבחינתי זה נגמר".

אף אחד מהשורדים לא יצא להגנתך? "לא היה שם אחד שעצר ואמר הלו, תרגיעו, זה משחק. אני מתה שם, קורסת, בוכה את החיים שלי. אני מסתכלת עליהם ואני אומרת להם, למה אתם לא אומרים כלום? זו סצנה שכל שורד שתפגוש יגיד שבאותו הרגע המשחק שלי נגמר. כי מאותו הרגע גם אם הייתי אומרת השמיים כחולים, הם היו אומרים לי שהם אדומים".

התנצלו בפניך? "ברור, כולם כמעט התנצלו בפניי שהם לא התערבו. חוויתי את זה שוב בצפייה בבית, כי חיכינו לראות מה עשיתי שכולם מתנפלים עלי. כשצפינו וראו שלא קרה כלום, קיבלתי מהם טלפונים: וואלה, את צודקת".

איפה בכל זאת טעית? "החטא הגדול והיחיד שלי במשחק הוא שהתחלתי לשחק ראשונה. הרי אם תבדוק תגלה שלא בגדתי ובני הברית שלי היו שמורים. אני נהנית לראות את ההתפתחות של הפרקים ורואה את אותם שורדים שצרחו באותה סיטואציה, מתנהגים הרבה יותר חמור ממני. אני לא בגדתי, לא שיקרתי ולא הלכתי מאחורי הגב. כן הייתי אסטרטגית ופעלתי מהשכל. אני חושבת שהראיתי שם איפוק מופתי. היו צורחים עלי ולא הייתי עונה כי ידעתי שאם אני אפול לשם זה לא הקלאס שלי. זה לא דורין".

לא יודע אם איפוק זו התכונה הכי בולטת שלך. "אני אתן לך דוגמאות לאיפוק. הגעתי לערבב סיר אורז, כי מי שאחראית על האורז הייתה אצל הפרמדיק. כשהיא חזרה, היא צרחה עלי שרק היא נוגעת בסיר. מה עשיתי? לא עניתי וזזתי. אחרי ארבע שעות לקחתי אותה לצד, אמרתי לה, זה לא היה לי נעים. כשגל צרחה עלי מול כולם ועניתי לה כמו בן אדם בלי להכניס לה. איפוק זה ששמים אותי על הספסל במשימות ואני אומרת להם 'הכל טוב'. אלה סיטואציות שאנשים אחרים היה קופץ להם הקוף מזמן".

איפה טעית בהתנהגות שלך מול השורדים האחרים? "אני חושבת שבאמת הייתי חברה, מכילה, רגישה ועדיין שחקנית. לא עצרתי את החיים שלי כדי לתת למישהו מהם לעבור אותי. אני לא הגעתי לטיול של אחרי צבא. אנשים היו יושבים שם ומספרים על החוויה וכשנחזור לארץ ניסע לסיני. שומעים רגע? מפה רק מלון חמישה כוכבים ומעלה. מי רוצה להתכלב? מי רוצה לישון על אדמה, לרעוד מקור, לא להסתרק, לא לצחצח שיניים? זו טראומה".

ובכל זאת, חטפת אש. "הייתי הכי אסטרטגית ואני דומיננטית. אני מסוג האנשים שגם אם אלחש, ישמעו אותי. אני בחורה שיש לה מה להגיד, שלא מתחבאת מאחורי אנשים, לא מפחדת להביע את עמדתה ועושה את זה בצורה ראויה ומכבדת. אני משמיעה את עצמי בלי לרמוס אחרים. בחיי הפרטיים אני מוקפת בנשים דומיננטיות וחזקות".

מי הייתה המודל שלך לפני שיצאת לצילומים? "נעמה קסרי. ואם תראה את האהדה שהיא קיבלה בעונה האחרונה לעומת העונה הראשונה שלה, זה עולם אחר. בעונה הראשונה לא הצליחו לאכול אותה ובשנייה עפו עליה".

את רומזת שאת חוזרת לעונה נוספת? "כנראה שלא יקרה. הנזק הנפשי שמלווה בדבר, לי אישית לא שווה את זה. כל החוויה הכוללת היא גיהינום. עברתי את זה שם ועברתי תקופה לא פשוטה פה. אני הגעתי למשקל שגם בחתונה שלי לא הייתי ככה. זה כל כך הרבה לחץ ועומס, למה אני צריכה את זה?"

מצטערת שהלכת? "לא. כל קושי בחיים הוא שיעור ומכל דבר למדתי משהו".

את צופה בפרקים? "כן, אבל לא כמו בהתחלה. בפרקים הראשונים הדופק שלי היה עולה עד שהרגשתי שאני חנוקה יש הישרדות על האי ויש את חווית הצפייה, ואחרי כל מה שעברתי שם, בשלב מסוים החלטתי לשלוט בזה. אני יכולה לראות באיחור ואם אני בחו"ל אני לא צופה ושמתי את העמוד של הישרדות באינסטגרם על מיוט כי הבנתי שזה משחק והוא לא יכול לנהל אותי ולא להשתלט עלי".

אבל כבר חווית את זה שם, איך זה שאת לא מסוגלת לצפות? "היו פרקים שהייתי צופה ואמרתי, רגע, זה לא היה ככה וזו לא הייתה הסיטואציה. למה לא מראים את הקטע השלם? הרגשתי שכל דבר הוא הקצנה"

איפה הרגשת שזה הוקצן? "היו הרבה רגעים שבכיתי או ממש סצנות מצחיקות, שלא הראו אותן, אלא הראו מישהי עם הרבה שכבות של קשיחות, וזאת לא אני. בסוף אני מורכבת מהרבה דברים. אני יכולה להיות אישה חזקה וגם חמאה רכה. היו הרבה דברים שלא עידנו והראו צד אחד שלי, למה רק את זה ולא גם וגם? הרבה עוקבות שמתווספות לי אומרות לי, ממש אהבתי אותך בהישרדות, אבל באינסטגרם התאהבתי בך".

כמה מדורין שראינו על המסך היא דורין שיושבת מולי? "חמישים אחוז. ביומיום שלי החברה מחבקת אותי. אני לוקחת את ההובלה לדברים טובים. אני מתנדבת המון, אני מארגנת, אני יוזמת. אני דורין דותן, בת 29, בניתי בית מאפס".

כשאת מספרת את זה ככה זה נשמע הגיוני, ובכל זאת זה לא עובר לאנשים בגרון, איך את מסבירה? "אם אני הייתי שורדת אחרת על האי והייתי רואה אחת כמוני, גם הייתי נרתעת, כי אני בחורה שבאה לשחק, שמדברת ועושה ולא מתנצלת. לא מחפשת שיובילו אותה, וזה לא תמיד קל לעיכול. אנחנו ב-2023 ואין מסגור אחד לאשה. אני יכולה להיות שברירית, בכיינית ולהתחיל לבכות מגשם ומסרטון בטיקטוק. אם הייתי בדוקו כמו 'מחוברים', כנראה שהיית רואה צדדים אחרים".

סכסוכים שנמשכים גם בחיים בדומה לעונות אחרות, גם בעונה זו משתתפי העונה ממשיכים את הסכסוכים והאמוציות אחרי שחזרו לחיים האמתיים. לאחרונה התארחו דותן והשורדת גל רובין ב"מדורת השבט" – תכנית המלווה את הפורמט ברשת 13. שם רמזו, כי בקשר בין גל לטל מורד "הייתה קרבה אחרת שחצתה את הגבולות הנעימים", ונשמע אמירה: "את תמיד תישארי חתולת רחוב". ההתבטאויות האלה עוררו הרבה רעש ברשת, ולא לטובת דותן.

"לגל ולי היו הרבה חברויות באי. הייתי עושה לה גבות ושפם והיא הייתה עושה לי צמות. כשהיינו מדברות על ילדים, אמרתי לה את תהי הדולה שלי והתבאסתי שפגעתי בה בבחירת המילים שלי. כל החוויה הזאת של הישרדות, היא חוויה אמוציונלית לטוב ולרע. כל אדם יכול לדעת לעצור, להסתכל ולהגיד איפה טעית וזו לא בושה".

מתי הבנת שהיו שם אמירות לא במקום? "ברגע שיצאתי מהאולפן, התקשרתי לבעלי, ואמרתי לו, איזה באסה שנפלתי למקום הזה. באותו הרגע התקשרתי לגל והתנצלתי בפניה. כעסתי על עצמי. שמרתי על איפוק, נשכתי שפתיים, וברגע אחד הרסתי".

מה אמרת לה בשיחה? "אמרתי לה שאני ממש מצטערת שכבר שיצאתי משם הרגשתי לא בנוח ולא התכוונתי לפגוע בה. הרבה לפני הצילומים פגשתי אותה במקרה ואמרתי לה, 'גל, אפשר שלא נהיה ליצני שעשוע של כל הדבר הזה והפרסום שלנו לא יהיה פרובוקציה? בואי לא ניפול לשם. והיא אמרה לי את צודקת. אני זאת שעשיתי לה את השיחה, ואני נפלתי בעצמי. אני מתנצלת כאן בראיון הזה שוב כדי שיהיה כתוב גם בעיתון. אני לא רוצה לפגוע באנשים. לא בהישרדות ולא מחוץ לאי".

ספיר ואת הגעתן חברות וסיימתן לא חברות. "הכרתי אותה כשהייתי בת 21, אבל לא היינו ממש חברות, שיוצאות או מדברות. בווילה הכרתי בחורה מצחיקה וחברמנית ובמשחק הדברים היו אחרת. אני הגעתי לאי מאוד דומיננטית ובשלב מסוים הייתה התערבות של ההפקה. לקחו אותה לצד ואמרו לה שהיא לא מורגשת ולא באה לידי ביטוי וכדאי שתתעורר. אני חושבת שנוצרה תחרות סמויה. אבל למה את באה עלי? תתמקדי בצד השני, כי אני ממילא אתך. מבחינתי אנחנו קובעות יחד ומחליטות יחד, אבל הצליחו להיכנס לה מתחת לעור".

היא רמזה בסטורי שלה שהיו עוד דברים מעבר. "היה לילה אחד שהיא חטפה התקף חרדה ולא הבנתי אם זה משהו שהיא באמת חווה או שזה למצלמה ולא קמתי אליה, כי כבר לא יכולתי. אתה צריך לזכור שבן אדם עובר תהומות עם עצמו וקשה להכיל עוד אנשים שקשה להם. זו נקודה שהיא התאכזבה ממני. אבל בשנייה שהגעתי לווילה, ולא משנה איך היא התנהגה אלי, התנצלתי".

את כועסת עליה? "אני לא רוצה להשתמש במילה כועסת, כי היא גם הייתה בתוך משחק ובתת-תנאים. האם זה הוציא ממנה דברים שכוונו אלי? התשובה היא כן. אבל הלב שלי סולח לכולם. אין אחד שיש לי טינה כלפיו".

למה סהר כועס עליך? "בתקרית על השטיח, סהר, גם אם הוא לא כיוון לחרם, זו הייתה נקודת הפתיחה של החרם שעברתי. עובדתית זה מה שקרה. הוא לא בא ואמר, 'בואו נחרים את דורין'. אבל בתכלס' זה מה שקרה וכל השורדים יגידו לך את זה. זה קונצנזוס".

איך זה השפיע עליך? "סהר כיבה לי את העולם. אתה לא יכול להבין מה זה להיות באי בודד, מנותק ואין לך בן אדם אחד לשבת אתו וכל מי שאתה מדבר אתו לא מאמין לך. אני אומרת אלוהים, מה עשיתי?"

היחסים עם סהר היו הקשים ביותר? "סהר בתחושתי חומם עליי. אם היינו נפגשים במקום אחר, יכולנו להיות אחלה חברים ואני לא שוללת כלום. אם אני אראה אותו עכשיו, אני אגיד לו שלום מכבד".

איך תגיבי אם אציע שנלך אליו? "באהבה ואגיד לו שלום מכבד. אם הוא ירצה להגיד שלום כמו אחלה גבר. זה יהיה מהמם, ואם הוא ירצה להפנות כתף, זה שלו. אני לא שומרת טינה".

מה את חושבת על הזוגיות של מאיה קיי וטל מורד? "מאיה היא ציור מהלך. לא משנה כמה עברנו שם, היא תמיד נראתה כאילו היא יצאה מטיפול פנים. הייתי נשרטת ממנה. עזוב את היופי החיצוני. בפנימיות היא חתיכת ג'דאית. טל הוא גיבור וגם אם במשחק השתלטו עליו דברים שזה פחות הוא, אבל אני רואה את הילד הטוב מהכנרת, הוא גבר".

את חושבת שהם יחזיקו? "אני צופה פה חתונה. אם הם יעברו את מה שהם עוברים עכשיו יחד, אז הם מתחתנים קל".

את בקשר עם המתמודדים? "אני בקשר עם כמעט כולם וזה מה שמוכיח לך שזה משחק. גיא רוזן, שאני הובלתי את ההדחה שלו, הוא הבסטי שלי. זה מסביר את זה שבאנו ממקום ספורטיבי למשחק. באיזה שלב כבר לא הצלחתי לשחק? כשנגעו לי באישי. אני רוטווילר, חיה, שחקנית של החיים, אבל עד שזה נוגע לי לרגש".

את וספיר מדברות היום? "לא, אני גם לא עוקבת אחרי דברים שהיא מעלה. אני מעולה בנטרול רעשים ושמתי כמה עמודים על הייד".

תלכי לעוד ריאליטי? "בגדול לא. אבל אם יגיע משהו שיהיה בו תוכן לעזור לאנשים, אז באהבה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן