דרמה בערוץ 13! אבא של גיא זוארץ הלך לעולמו וגיא לא מפסיק לבכות

מצער, אביו של גיא זו-ארץ, ניסים זו-ארץ ז"ל הלך לעולמו. יעל בר זוהר ספדה לו בפוסט שהעלתה לאינסטגרם: "המילים לא יספיקו לעולם ואני לא מעכלת שאתה כבר לא איתנו". מערכת פורטל "עומרי חיון" שולחת תנחומיה

ניסים זו-ארץ, אביו של מנחה "הישרדות" ו-"האח הגדול", הלך היום (ג') לעולמו. ההודעה על מותו מגיעה חודש לפני יום הולדתו ה-50 של גיא זוארץ. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם, ספדה יעל בר זוהר לחמה: "זיגי שלי. אהוב ליבי. הלב שלי שבור. אני לא יודעת איך נמשיך את החיים בלעדיך. בדרך-כלל לכל אחד יש אבא אחד. לי יש שניים. את אבא שלי כמובן. ואותך".

בר זוהר המשיכה וכתבה "האבא הרוחני שאימצתי ואימץ אותי. כמה הקשר שלנו היה חזק רק אנחנו וגיא יודעים. אתה האדם הכי נדיב והכי טוב לב שהכרתי בחיי. תמיד חיובי "הכל ורוד". תמיד עוזר "מה את צריכה מה את רוצה". הכי חרוץ. תמיד "כן". המילים לא יספיקו לעולם ואני לא מעכלת שאתה כבר לא איתנו"

לסיום כתבה "אבל אתה לנצח תמשיך לשמור עלינו ותאיר עלינו למעלה. אתה המצפן שלנו. אתה האור. אתה הטוב בהתגלמותו. יום המשפחה היום… אתה ראש המשפחה שלנו. לימדת אותנו מה זה משפחה. נתינה, ללא תנאים, ללא שיפוט, עם כל הלב. תודה שזכיתי בך ותודה שהילדים שלי זכו בסבא המופלא שאתה. מבטיחה לשמור על גיאצו לה שלך. תנוח על משכבך בשלום ובבקשה תבוא לבקר אותנו בחלומות או בכל דרך. לעולם לא נשכח אותך. אני אוהבת אותך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן