עדנה קנטי מ"האח הגדול" תובעת 2 מיליון שקל וטוענת "כלאו אותי בכוח והציעו לי תוכנית בשביל שאשתוק"

פחות מ-17 ימים לשידורי "האח הגדול 5" ורגע אחרי סיום פרשת סער שיינפיין והכדורים הפסיכיאטריים בבית "האח הגדול" נחשפת פרשייה חדשה מתמודדת האח הגדול, עדנה קנטי טוענת "התעללו בי, וכלאו אותי בכוח בבית האח הגדול". ותובעת 2 מיליון שקל מ"הפקת האח הגדול".

מה באמת קרה בבית "האח הגדול" בעונה השניה? כתבת תחקיר מיוחדת של העיתונאית מיקי לוין שתתפרסם בשישי הקרוב בעיתון "סופהשבוע" חושפת כי מתמודדת יוצאת "האח הגדול" עדנה קנטי, הזכורה כפעילת השמאל שהתעמתה לא פעם על רקע דעות פוליטיות עם דיירי הבית, תובעת את הזכיינית קשת ואת חברת "קופרמן הפקות" על פיצוי כספי בסך שני מיליון שקלים בגין "כליאתה בכוח בבית האח הגדול, הפרת פרטיות, ולשון הרע".

צופי האח הגדול בטוח זוכרים כמה פעמים ביקשה המתמודדת עדנה קטני ביקשה לפרוש מבית האח הגדול אך לטענתה לא נתנו לה לעזוב בכוח.

כזכור בעונה השניה בה השתתפה עדנה נסתה עדנה לקפוץ מחומה של בית האח הגדול שהייתה בחצר, ובפעם נוספת היא ניסתה לברוח בהפסקת חשמל יזומה דרך הכניסה אך האח הגדול סירב לפתוח לה את הדלת.

עוד רוזמת עדנה שפרשה שלה לא רחוקה מפרשת סער שיינפיין והכדורים הפסיכיאטריים. עוד מספרת עדנה בכתבה המדוברת שתתפרסם ביום שישי כי הפקת "האח הגדול" והזכיינית "קשת" הכתיבו לכאורה לבת שלה לכתוב לה מכתב כדי לעודד אותה להישאר בבית האח הגדול. בסוף נתגלה כי קנטי סבלה מגידול בראשה. לטענתה, בכך הופר חסיונה הרפואי.

לטענת עדנה בחודשים האחרונים ניסו בהפקת התוכנית לשכנע אותה שלא לפרסם את הסיפור והציעו לה תוכנית ומאות אלפי שקלים בתמורה.

מקשת נמסר בתגובה: "לא מוכרת לנו תביעה שהוגשה על ידי הגב' קנטי, ששלחה לפני כשנה מכתב מעו"ד בו ביקשה פיצוי עבור אירועים שונים שקרו לטענתה במהלך העונה השנייה של האח הגדול. דרישה זו נדחתה ע"י קשת בהיותה בלתי מבוססת מבחינה עובדתית ומשפטית".

מהזכיינית הוסיפו כי "לאחר שהשוותה את יהושע בן נון וחייליו לנאצים וכתוצאה מכך גינו אותה דיירי הבית, ביקשה הגב' קנטי מהאח הגדול לצאת. על פי הצעת האח הגדול, התנצלה הגב' קנטי בפני הדיירים על התבטאותה זו ואז חזרה בה מרצונה לצאת מהבית. במקרה אחר ביקשה הגברת קנטי לצאת עקב דאגה לבתה הקטינה שנשארה עם בעלה בבית".

"לא נפרט את הנימוקים מחמת פרטיות. בניגוד מוחלט לנטען גילתה ההפקה אחריות, רגישות והתחשבות בענייניה האישיים והמשפחתיים של גב' קנטי. לאחר קבלת מכתב מבתה, חזרה בה הגברת קנטי מהדרישה לעזוב את הבית. מדיניות התוכנית היא שכל דייר המבקש לצאת ועומד על דעתו, לאחר מחשבה יכול לצאת מהבית ויש לכך תקדימים לאורך העונות. גם במקרה זה נקטה ההפקה במדיניות דומה".

"קשת וההפקה לא הפרו חיסיון רפואי של הגב' קנטי. המציאות היא שהגב' קנטי עצמה וביוזמתה אמרה לדיירי הבית שיש לה גידול ממאיר בראש. תיאור דומה לגבי מצבה הרפואי המשיך בעלה של קנטי לומר לתקשורת גם לאחר יציאתה מהבית. כמו כן, הגברת קנטי ביקשה להשתתף בעונה הנוכחית של האח הגדול ובקשתה נדחתה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן