אייל גולן בהלם! איתי לוי חושף את כל האמת בשיר חדש על אייל גולן אני בהלםםםם

אחרי שכבש את קיסריה במופע מרהיב ומרגש, הזמר המצליח בישראל איתי לוי הודיע על הרחבת סיבוב ההופעות עם שני מופעים נוספים בקיסריה והיום הוא גם מוציא סינגל חדש ומרגש

אחרי שרק בשנה האחרונה הופיע מול מאות אלפי צופים נלהבים בבמות הגדולות בארץ, ביניהן סיבוב של חמישה ערבים רצופים בהאנגר 11, מופע ענק בהיכל מנורה תל אביב, סיבוב הופעות גדול בארצות הברית והישגים נוספים, ואחרי שהשבוע הדהים את הקהל בקיסריה, איתי לוי מרחיב את סיבוב ההופעות.

כעת הוא גם מוציא סינגל חדש ומרגש ועל כך אמר: "בין כל הקצב והשמח התחשק לי לחזור קצת למקורות, להתחבר לרגש. לדבר מהלב ולשיר מהנשמה, בשם ה' נעשה ונצליח". נראה שעם הקסם והקול הייחודי שמצליח לרגש ולהפתיע בכל פעם מחדש ולמלא את האולמות הגדולים בארץ.

אין ספק שאיתי לוי נחשב לאחד הזמרים האיכותיים והבולטים במוזיקה הישראלית. מילות השיר: וזה לא עושה לך כלום…הייתי נוסע גם אלף קילומטרים ואם תרגישי עצובה תגידי בוא ואני בא. אני עוד פעם עסוק בלרצות אותך וזה טיפה דפוק. אני יודע מה היית אומרת בדיוק וזה עולה לי בשיגעון. אני מדמיין אותך בבית והלילות סוגרים עלינו אלף חלומות. ניסיתי כבר כמעט הכל, לקחתי את עצמי בינתיים בידיים ובכל זאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן