בן אל תבורי עם דמעות: אורטל עמר חוגגת עם תו פרינס שלא רוצה לראות אותו

לאחרונה סיקרנו בהרחבה את הסכסוך בין אורטל עמר לבן אל תבורי, ששלח לה הודעות בעלות אופי קשה מאד. מאז השניים המשיכו במסורת ארוכת השנים של כביסה מלוכלכת בסטוריז אבל עכשיו עמר חוגגת.

מאז תקרית ההקלטות בין עמר לתבורי נראה שהרוחות נרגעו מעט, כאשר עמר ותו פרינס יצאו לבילוי משותף. עמר חגגה יום הולדת 32 וכתבה:  "מזל טוב לי. אני ברת מזל שיש לי משפחה אוהבת וילד מושלם ובריא. אני ברת מזל שיש לי חברים אמיתיים נטולי אינטרס ואני ברת מזל שיש לי אותי עצמי, חזקה ומאושרת. תודה לכולם על החום, האהבה והברכות שנכנסות עמוק ללב".

המיילם הללו זכו להרבה תגובות אוהבות ומחבקות מצד חבריה של עמר וגולשים שביקשו לחזק את רוחה ולאחל לה ימים שקטים ומאושרים יותר מאלה שהיא חווה בזמן האחרון, אך לצד הפרגון נמצאו גם הגולשים שהכפישו אותה ולא שכחו.

במקום לאחל מזל טוב אחת הגולשות כתבה לה: "בן-אל הגיב בצורה כזו רק לאחר שהטרפת לו את החושים ונעלמת מהבית בכוונה בזמן שאת יודעת שהוא מחזיר את תו הביתה. כנראה שאת לא אוהבת את תו כמו שאת מציגה את זה, כי אם היית אוהבת אותו היית מתנהגת בצורה אחרת למי שגנבת לו זרע, שיצא איתך מספר פעמים עד שנכנסת להיריון. בקיצור מאחלת לך המון שכל, חמלה, ואהבת לרעך כמוך, אהבת חינם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן