מודחת "האח הגדול" פותחת פה ללא מעצורים: "טליה שכולה תכלת בתחת שלי"

דנה אמסלם, הדיירת שנכנסה לפני חודש לבית האח הגדול, עמדה להדחה וסיימה את דרכה מהר מאד – עכשיו היא מגיבה על הסיכויים של טליה לזכות ופותחת עליה פה גדול

דנה אמסלם פרסמה פוסט נגד טליה וכתבה: ״'טליה שכולה תכלת' בתחת שלי. נו, תגידו לי אתם, היא לא האישה הכי שחקנית שהכרתם כל החיים? מה זה ההתייפיפות נפש הזאת, איזה כיף שאתם סוף סוף רואים את ההתנהגות הבזיונית שלה״.

על ההדחה של אופק היא עקצה שוב את טליה ואמרה: ״אותי מעניין לראות מה יקרה עכשיו שלטליה יגמרו הסיבות ללמה לא להיות עם שחף״. גם על ההדחה של מרינה קוזנצובה היה הגיבה: ״ביוש לשחקנית השנייה של הבית״, כתבה.

המעריצים של טליה זעמו ושלחו לה תגובות נאצה, קללות ואיחולי מוות. אמסלם הגיבה: ״אני בהלם כל פעם מחדש על הדרך בה אנשים מביעים דעה, אמרתי שהיא שחקנית, לא קיללתי ולא איחלתי לה מוות, מותר לא להסכים אבל יש דרך״. עוד אמרה: "דניאל מאוד עניין אותי ממה שראיתי בחוץ. היחס שלו ליתר הדיירים, ההתנהגות, המראה שלו – משכו אותי. כששאלו אותי איזה בן אדם מעניין אותי, הוא היה הכי רלוונטי אליי. הפרידה שלו ושל אילנה לא קרתה בגללי, כי הם נפרדו ביום שהגעתי והוא כנראה חשב על זה עוד קודם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן