חשיפה! דנה מ"אהבה חדשה" זרקה את עידן ויש לה כבר גבר חתיך ושרירי חדש

כוכבת אהבה חדשה לא המשיכה את התהליך עם עידן, והשבוע נצפתה בדייט לוהט בתל אביב

כוכבת אהבה חדשה, דנה בן ארי, ובן הזוג שבחרה בו להמשיך איתה את התהליך, עידן, כבר לא ביחד. השבוע נחשף כי בן ארי ועידן כבר לא ביחד, למרות שבתוכנית נראה שהשניים מאוהבים. החדשות הן שלדנה יש ככל הנראה בן זוג חדש.

דנה נראתה השבוע עם גבר, אשר בכלל לא מזכיר את עידן, בדייט לוהט בתל אביב. בתוכנית אמנם השניים נראים זוגיים מתמיד ורוצים להמשיך את התהליך, אך הבעיה בפורמט היא שלאחר הצילומים, הבנות ממשיכות את חייהן, והן ממש לא מסתירות את חיי האהבה שלהן.

עידן, אגב, כתב השבוע פוסט ויראלי שיצא לאחר שנראה היה שנכנס למשולש אהבה עם דנה ושני. בפוסט נכתב: "קוראים וצופים יקרים לילה טוב. רציתי לשתף אתכם בסיפור שלי ובאיך שאני חוויתי את הסיטואציה בתוך המשולש שהוצג בפרק היום, של דנה עידן ושני. אז כפי שכולכם ראיתם, נכנסתי לביתה של דנה בגישה פתוחה וברצון כנה להכיר את הזיווג שהתוכנית שידכה לי. במשך שלושה ימים למדתי להכיר את דנה מעבר למה שאתם כצופים מצליחים לקבל בשעה וחצי של פרק, שמוקדש אני מזכיר לעוד כשלושה זוגות. בתום היום השלישי החלטנו להמשיך לכ72 שעות נוספות".

עידן המשיך: "בסוף היום הרביעי, אחרי שחוויתי עם דנה יום נוסף של היכרות, הגענו לארוחת ערב משותפת עם כלל הזוגות. כבר באותו הערב לצידה של דנה הבנתי בתוכי שדנה אינה בת הזוג שמתאימה לי. דנה מקסימה! דנה היא דמות צבעונית ושמחה שהיה כיף במחציתה לאורך השהות בדירה. אבל אני מזכיר לכולם שבאתי למצוא אהבה". אבל עזבו את התמונות קבלו את דנה והחדש שלה ברחובות תל אביב

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן