הדרמה שצונזרה: צפו ביעל בר זוהר מתרסקת על הבמה ב"רוקדים כוכבים"

מה קרה ליעל בר זוהר וצונזר מהשידור? ובזמן שהיא מנחה את רוקדים עם כוכבים, לוסי איוב נראתה גם בערוץ 11 כשהיא מנחה את המרדף – איך זה קרה? כל הפרטים בידיעה

לפורטל עומרי חיון נודע על דרמה שקרתה בצילומי "רוקדים עם כוכבים" כאשר באמצע הריקוד של יעל בר זוהר היא נפלה והתחילו לצלם מדש. את הקטע המקורי הורידו מהשידור הבכורה של התוכנית. עוד נודע לנו שמי שגנבה את ההצגה בערב הראשון של השבוע הייתה לוסי איוב. איך? בזמן שהיא מנחה את רוקדים עם כוכבים, לוסי איוב נראתה גם בערוץ 11 כשהיא מנחה את המרדף – איך זה קרה? הסכמים שנועדו מראש ללא כוונה כלל.

אין ספק שלוסי איוב היא מנחה ברמה גבוהה – זה לא סוד שהיא כיכב בעבר, כבר בטקס הנחיית האירוויזיון, ומאז היא לא מפסיקה להמם את הצופים. ידוע כי רוקדים עם כוכבים היא תוכנית אלגנטית, יוקרתית ונהדרת, עם שופטים רציניים שמגיעים מהתחום עם רזומה מרשים, ובהם אנה ארונוב, דוד דביר, אלי מזרחי ורונה לי שמעון, ועוד יותר טוב מזה, מתמודדים שבאמת מפורסמים בזכות עצמם, שניכר שכולם התאמצו והשקיעו בחזרות לריקודים.

המנחה פרצה לתודעה בתור מנחה מובילה בישראל, כשנבחרה להיות נציגת תאגיד השידור הציבורי בקאסט המנחים של האירוויזיון שהיה בתל אביב. לצד בר רפאלי, אסי עזר וארז טל, איוב זרחה. הביקורות היללו אותה, ומשם הדרך לפריים טיים היתה קלילה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן