כבר נגמר? פרסום ראשון! נועה יונני זרקה את ג'וזי זירה בשידור חי – "הוא שיחק בי"

זה היה מהיר! רגע אחרי הנשיקה בפריים טיים – גו'זי ונועה נפרדו! היחסים בין ג'וזי ונועה מזכירים לנו את העונה הראשונה של בוורלי הילס 90210, ג'וזי על תקן ברנדון ונועה בתפקיד של קלי, שניהם רוצים להרגיש אחד את השנייה מקרוב, אבל חוששים מהיום שאחרי ועכשיו נועה החליטה שהיא לא יכולה יותר לסבול את המשחק הזה והודיעה שהיא נפרדת ממנו ואמרה: "ג'וזי הוא שחקן, הוא עבד עליי בקטע הרומנטי – הכל היה בשביל המצלמות"

זוכרים שסיפרנו לכם על ההתחממות בגזרת היחסים של ג'וזי זירה ונועה יונני? למי שלא זוכר אז אנו מתכוונים לאותו סרטון בו נועה שלחה את ידה לעבר איבר המין של ג'וזי בעודה מנהלת שיחה עם מישהי אחרת, וג'וזי היה בהלם, אבל אנחנו בטוחים שהוא נהנה מזה כי את את החיוך שעלה על פניו לאחר מכן קשה היה להסתיר. אותו סרטון גרם לכולנו להתחיל לפנטז על כך שהשניים יפצחו ברומן סוער וכך קרה – השניים התנשקו והתחרמנו בחדר המיטות אבל לפי הדיווח האחרון שקיבלנו ואנחנו חושפים לראשונה כאן בפורטל עומרי חיון – היחסים של נועה וג'וזי עלו על שרטון ולא על סרטון כמו בפעם הקודמת.

אוי זה כל כך עצוב, כמה רצינו שזה יקרה ושתהיה לנו סוף סוף זוגיות ראויה על גבי המסך בעונה 11 של האח הגדול, במיוחד לאחר שהיינו צריכים לסבול את הפייק זוגיות של רמי ורד עם לינור סביניק ואת הקטע הלא ברור שמתנהל בין גל גברעם לתום חיימוב אבל נראה כי שוב ניאלץ להישאר רק עם התחליפים של הדבר האמיתי. במהלך שיחה שהגיע למערכת הפורטל אמרה נועה לג'וזי במהלך שיחת הפרידה "אל תחשוב על זה, בוא נישאר חברים, בוא נסיים את זה עכשיו". בשיחה אחרת אחרי הפרידה נועה סיפרה לדיירת החדשה אלמוג: "ג'וזי שחקן, הוא שיחק בי – גם בקטע הרומנטי – זה נגמר אני נפרדת ממנו – הכל היה בשביל המצלמות"

רוב הקטעים מהפרידה צונזרו מערוץ 26 אבל מידע פנימי מעובדי הפקת "האח הגדול" הגיע למערכת הפורטל. עוד נודע שג'וזי לא אהב את הדברים שנועה אמרה, ולמרות שהוא עדיין לא בטוח אם הוא באמת רוצה להפוך לבן הזוג שלה בתוכנית, עדיין חשוב לו להישאר בצד החיובי של נועה ולא להפוך אותה לאויבת, וזה נראה כמו שיקול אסטרטגי של ג'וזי שמעוניין להשתמש בתמיכה שלה כדי להגדיל את מרחב ההשפעה שלו בבית האח. יחד עם זאת בהחלט קיימת האפשרות שג'וזי מעוניין בנועה מבחינה רומנטית.

הרי בינינו, נועה נראית מעולה, היא הייתה מסובבת את הראש של כל גבר, למרות שיש בה גם קצת התנשאות או קרירות מסויימת שנראים מהצד כמי שמשתמשת בהמון מנגונני הגנה היא בהחלט אישה מאוד ארקטיבית. אבל גם ג'וזי נראה מאוד אטרקטיבי והוא תקוע כרגע בבית של האח לתקופה הקרובה אז למה שהוא יסרב להצעה שכזאת? האם יש מישהי אחרת הכוונת שלו? או שהוא פשוט נהנה ממשחק הטיזינג המרתק ביניהם, בכל מקרה זאת לא המילה האחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן