רשמית: אייל גולן ואיתי לוי כבר לא

אחרי חמש שנים של עבודה משותפת בין איתי לוי לחברה של אייל גולן, השניים החליטו להפריד כוחות.

אייל גולן ואיתי לוי הוציאו הודעת פרידה משותפת. למרות שהם נפרדו, גורמים מקורבים לשניים מסרו כי גולן ימשיך לגזור קופון מהכנסותיו של איתי לוי עד שנת 2024. תאריך חדש למופע כבר לא ייקבע, וסביר להניח שאפשר להכריז רשמית על גולן ולוי כמתחרים על אותה המשבצת. בחודש מרץ, רגע לפני שנגיף הקורונה הגיע ארצה,ואיתי לוי ואייל גולן צילמו תשדיר לקידום המופע המשותף שלהם שהיה אמור להתקיים.

מדובר היה בניסיון להציל את השותפות הזוגית שלהם. הם ניסו לשדר שהכל טוב מאחר והיו עשרות אלפי כרטיסים למכור. הם היו אמורים לשיר זה את שיריו של זה, ובתעשייה הניחו שזה איחוד כוחות מתבקש נגד עומר אדם. מצד שני, המתח הגובר בין גולן ללוי היה כבר אז. כך למשל אמר גולן בראיון בזמנו: "כל פעם היו אומרים לי 'היורש' לפני שאני בכלל מת, הרי יורשים זה אחרי שבן אדם מת. כל פעם היו שואלים – 'אז זה היורש החדש?'. קודם כל בסדר, אני פה, ואני מאחל לאיתי לעשות את הדרך שעשיתי, באמת.

עוד אמר גולן: "אני מאחל לו שבעוד 20 שנה תראיינו אותו והוא עשה את הדרך שעשיתי. אני אומר לעצמי איך הילד הקטן הזה משכונת שעריים, שהייתי רואה אותו ככה בשכונה, נהיה כזה גדול פתאום". איתי לוי אמר: "זו סגירת מעגל. כי בתאריך ה-5.7, כשאייל הופיע בקיסריה, לדעתי זה היה לפני 10 שנים, ישבתי ככה על המדרגות, קיציס ישב משמאלי, הסתכלתי ואמרתי 'וואו, זה מטורף"'.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן