תקוה גדעון נגד רוי בוי

זוכת האח הגדול העלתה פוסט זועם על המקרה של רוי בוי והבדואים: "הספארי זה הרחוב והחיות זה שני ילדים קטנים".

כוכב הילדים רוי בוי הודה בשבת שהוא זה שצילם את הסרטון הגזעני שבו הציע לילדיו להאכיל בדואים: "זו לא דרכי לחנך כך את ילדיי" אמר אבל התגובות נגדו קשות. הסרטון הגזעני עורר מהומה רבתי לאחר שאב המשפחה, שהתברר כרועי עוז ("רוי בוי") שאל את ילדיו: "מי רוצה להאכיל בדואי?". המשטרה הודיעה שהסרטון יועבר לבחינה בחטיבת החקירות.‎ תקוה גדעון זעמה וכתבה: "סרטון שכל הורה עושה לילדים שלו כשהוא לוקח אותם לספארי כשהם עומרים עם האוטו ומאכילים חיות. רק שבסרטון הזה הספארי זה הרחוב והחיות זה שני ילדים קטנים".

עוד כתבה: "מאיפה מגיע הרוע הזה? הגזענות ותחושת העליונות, איך בן אדם בוחר לחנך כך את ילדיו? ולמה? רואה את הסרטון פעם אחר פעם, רואה את המבט של הילדים שמבינים שמה שנעשה פה הוא לא נכון ולא נעים להם, אבל בכל זאת האבא ממשיך. כל כך הרבה השתנה עם השנים, התקדם, השתדרג מאז המצאת כלי התחבורה לפני 248 שנה, למעט המנגנון האנושי – שנאת חינם. מתחננת שלא תקחו דוגמה מהדבר הדוחה".

ניר אבישי כהן, דובר שוברים שתיקה לשעבר, הצטרף אליה וכתב: "הסרטון הזה הציק לי כל הלילה. אין ביכולתי לתאר את תחושת הגועל והבושה כשראיתי לראשונה את הסרטון בו אדם מציע לילדיו להאכיל בדואי, כאילו הם חיות. גזענות טהורה שבאה מתוך תחושת עליונות. אין אף אדם שהוא עליון על אחר, כולנו שווים, האדם הזה בסרטון אינו אחי ואני מתבייש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן