עומרי חיון חוזה את שלישית הגמר של "האח הגדול 10"

הפעם, במקום סקר גדול של גמר "האח הגדול 10". עומרי חיון החליט לקחת סיכון לתת הימהור לסדר היציאות בגמר הריאלטי המסקרן במדינה. קבלו את שלישית הגמר הגדול.

7 דיירים נשארו בבית "האח הגדול" 8 ימים לגמר המדובר של הריאליטי הנצפה במדינה של רשת 13 יסתיים בשבת הבאה, לראשונה בלי קהל.

נכון למסר האחרון שקבלתי מאלוהים נאמר לי שבמקום הראשון תקח בגדול הדיירת שעמדה על שלה לאורך כל העונה והצליחה להוציא את האקס המתעלל שהוא בכלל לא נמשך אליה בכלל שהודח אתמול (שבת) אחרי 88 יום – ליאור דואק. תקווה גדעון היא הזוכה הגדולה של העונה ה-10.

את המקום השני ישיג בפערים לא כאלה גדולים הדייר האוהב שלא נכנע לחרמות והאשמות וחייב לחזור בדחיפות לאקסית מעיין אדם – אסיף אלקיים. אסיף יקח את המקום השני והמכובד ויצא בערב הגמר לעולם חדש ללא קהל באולפן והישר להסגר בבית עם המשפחה שלו.

למקום השלישי תגיע מישהי שאני אישת חושב שמדובר בנשמה טהורה ונקייה – ירדן אדרי האישה והקוקו שמשום מה לא מפסיקה ללבוש רק בגדים שחורים כמו כל שאר הדיירים.

אל תדאגו לגדי הוא יקח את המקום הרביעי או החמישי והמכובד. וגם אדם הנסיך החתיך יצטרף לגמר הגדול אבל יש סיכוי לא רע שאודליה תגנוב לו ברגע האחרון את הכרטיס האחרון לגמר. שאלה זאת עדין נשארה פתוחה אצל אלוהים.

תודה ויום נפלא
שלכם, עומרי (משה) חיון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן