שירי קופפרברג ולירן לוי בהופעה פומבית

ארבעה חודשים אחרי שנפרדו, שירי קופפרברג ולירן לוי בהופעה פומבית מתוקשרת

שירי ולירן שוב מאוהבים ומשיקים את הקמבק באירוע מתוקשר. אחרי המפגש עם החברים מהריאליטי בסופ"ש ההוא, השניים נתפסו על ידי צלם שתיעד אותם יושבים יחד במסעדה. אפשר לדווח רשמית על קאמבק שהתחיל בין השניים ולמען האמת שניהם לא הכחישו כי ארבעה חודשים אחרי שנפרדו, שבו זה לזרועות זו שירי קופפרברג ולירן לוי, שהכירו לראשונה בתוכנית חתונה ממבט ראשון. אם לא די בכך שלוי לאינסטגם תמונה משותפת של השניים, אז הם גם הגיעו לאירוע מתוקשר ונראו צמודים כמו בימים היפים.

למען האמת הדרך הייתה פשוטה עבור השניים, הם הכירו מתחת לחופה. יהיו כאלה שיאמרו שזה הלך מאד קשה כי במשך כל העונה לא היה ברור אם הקשר יחזיק מעמד, אבל בסופו של דבר, הם היו בין הזוגות שבחרו להמשיך את הזוגיות. לאחר החזרה מהפרידה לירן לוי בחר להעלות תמונה של שניהם כאשר הם עם מסכות פנים: "עושה אותי יפה יותר, מבפנים ומבחוץ". כתב לירן לוי.

שירי שמרה על קשר קרוב עם חבריה שרונה מרלין ויוגב אלקיים. באחת הארוחות היא הפתיעה כשהביאה את לוי, האקס, לדייטים המשותפים שהם מארגנים בפאבים ומסעדות שונות. לאחר שהשניים נצפו יושבים יחד עם חברי "חתונה ממבט ראשון" הם החליטו לצאת לטריפל דייט בקפה בתל אביב, יחד עם שרונה מרלין ובן זוגה. המעריצים בטירוף ונראה שהם רק חיכו לבשורה הזאת. כעת לירן לוי יצטרך להוכיח את עצמו שוב פעם. האם שירי תעמוד במבחן? בינתיים היא נראית שוב מאושרת על פי אירוע מתוקשר שבו הם הציגו את הקאמבק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן