ליאור נרקיס עבר השתלת שיער בטורקיה

הזמר ליאור נרקיס עבר השתלת שיער בטורקיה

אחרי שהיחסים בין ליאור נרקיס לאשתו ספיר יצאו מהמשבר. ליאור נרקיס הזמר המצליח הגיע לטורקיה, שכבר מזמן הפכה להיות מעוז השתלות השיער. נרקיס המריא לשם על מנת לעבור השתלת שיער וחזר ארצה. זמן קצר לאחר מכן המריא לתאילנד יחד עם ספיר ועם זוג חברים נוסף. את תקופת ההחלמה הוא העדיף להעביר שם ובתקופה הקרובה הוא יסתובב עם כובע על ראשו.

לפניכם תמונה אחת שלו אחרי השתלת השיער אך לא מדובר בגימור, מאחר ותוצאות בהשתלות מהסוג הזה רואים רק לאחר חודש.  הוא עשה את המהלך רגע אחרי שהשיק את הסינגל החדש בכיכובה של אשתו והניסיון לעבוד על הקשר מחדש. נרקיס כאמור לא טס לטובת הופעה באחד המלונות הנוצצים או לחופשה, אלא למטרת טיפוח: השתלת שיער.

כזכור, באוגוסט האחרון החלו דיווחים על בעיות ביחסים כשהשניים הסירו אחד מהשנייה עוקב. מהר מאוד, חזרו לעקוב זה אחר זו וטענו כי מדובר בתקלה טכנית. הגולשים הבינו שיש בעיות ואז נרקיס אישר. אחר כך הזמר ואשתו שוב הסירו עוקב באינסטגרם ואף מחקו תמונות זוגיות משותפות. בזמנו היה גם מי שאישר כי אכן היו בעיות ביחסים. בכל מקרה היום הכל טוב והוא יעביר את הימים של אחרי ההשתלה הרחק מאור הזרקורים והמעריצים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן