בניגוד לשמועות העיקשות: שירי ולירן עדיין לא בהריון

הזוג המפתיע של העונה השנייה של חתונה ממבט ראשון אמנם מנהל מערכת יחסים צמודה, אך למרות השמועות, דור ההמשך עדיין רחוק

העונה השנייה של הסדרה "חתונה ממבט ראשון" סחפה מאות אלפי ישראלים אל המסך והשמועות על עתידם של הזוגות ממשיכות להציף את עמודי הרכילות. נראה שאחד הזוגות המרתקים של התוכנית, שירי קופפברג ולירן לוי, שהתחילו את הקשר ביניהם ברגל שמאל, הם בין הזוגות הבודדים ששרדו את צילומי התוכנית, בניגוד לכל הציפיות, וכיום הם מתחזקים מערכת יחסים זוגית ואף גרים יחד. לאחרונה, צצה שמועה שקופפברג בת ה-35 אף נכנסה להריון, שמועות שנתקלות בהכחשות גורפות לעת עתה מכיוונם של הזוג.

כזכור, הזוג חווה את ההתחלה הרעה ביותר מבין כל הזוגות שהשתתפו עד כה בשתי העונות, כשכבר בחתונה שירי הבהירה כי לירן "אינו הטעם שלה". לירן מצידו, הראה יחס מדהים לשירי ולקונספט של התוכנית, כשהמשיך לחזר אחרי שירי גם לאחר שזו התייחסה אליו בצורה מעוררת מחלוקת ואף הקשתה עליו בכל שלב של צילומי הסדרה, מהחתונה, דרך ירח הדבש ועד למגורים המשותפים. עם זאת, בפרקים האחרונים נראו השניים מתקרבים, כשאף ישנו יחד לראשונה בסוף השבוע בו השתתפו כל הזוגות, ואף המשיכו את ההתקרבות לאחר שיחה עם הפסיכולוגית של התוכנית.

שירי, כאמור, עדיין לא בהריון, אך לאחר שפורסמו השבוע תמונות של דודו וליאור בפנג'ויה באילת, ושאר הזוגות לא נראו כמעט בכלל בציבור ביחד מאז תום התוכנית, נראה שדווקא הזוג שנראה היה שאין סיכוי שימשיך קדימה, הוא דווקא זה שמחזיק בקשר החזק ביותר עד כה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן