דרמה בסט הצילומים: 2 הרוגים בסרטו החדש של טום קרוז

126780

טרגדיה בסט הצילומים של סרטו החדש של טום קרוז: במהלך הצילומים במדלין, קולומוביה ביום שישי האחרון – נהרגו שני שחקנים ונפצע קשה מאוד שחקן נוסף בהתרסקות של מטוס בעת הצילומים לסרט החדש "MENA" בו מככב השחקן קרוז.

מטוס שהתרסק בסרטו החדש של טום קרוז, גרם לשני הרוגים ופצוע קשה מאוד, ביום שישי של סוף השבוע האחרון, בקולומביה. קרוז בן ה-53 לא נכח באותו העת בצילומים, ולא נכח בטיסה שגרמה להרג הקשה. שני ההרוגים הם הטייס האמריקאי אלן דיויד פורווין, וההרוג פרווין (שעבד בסטים של סרטים ידועים, ביניהם "הרובוטריקים", "פרל הארבור" ו"שודדי הקריבייים", וקרלוס ברל מקולומביה). בנוסף, מדווחת סוכנות הידיעות AP כי טייס אמריקאי נוסף בשם ג'ימי לי גארינד, נפצע קשה מאוד ומטופל בבית החולים הסמוך לעיר.

הרשויות המקומיות טענו כי התרסקות המטוס חלה עקב תנאי מזג האוויר הקשים ביותר שחלו באיזור באותו הזמן, והביאו להתרסקות המטוס של הר אלטו דה לה קלאריטה.

הסרט MENA מצולם בימים אלו בקולומוביה, בו מגלם קרוז את דמותו של בארי סיל, טייס שעובד עבור סוחר סמים מוכר. הפקת הסרט, מטעם אולפני יוניברסל, מסרה בתגובה רשמית כי "תפילותינו הולכות אל אנשי הצוות ומשפחותיהם בזמנים קשים אלו".

103040091c

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן