אז מה הדבר הראשון שעדי הימלבלוי עשתה אחרי הלידה?

ללא-שם58

ימים ספורים אחרי הלידה דאגה השחקנית עדי הימלבלוי להגיע לטפל שוב בענייני בנה הראשון – ליהו, אבל אל תדאגו, הכל בסדר עם התינוק, היא רק ניגשה כדי לשמר דם טבורי לשעת חירום. כל הפרטים.

בדיוק 9 חודשי היריון של השחקנית השחקנית עדי הימלבלוי (29) עברו, ולה ולבן זוגה נדב פלד (31) נולד בן בכור ראשון. במשך חודשים הסתובבה הימלבלוי עם בטן עגלגלה וסיפקה לכל צלמי הפפארצי והמתעניינים לא מעט בדיחות בנוגע להיריון שנמשך כמו נצח, אבל לפני כשבועיים ההיריון הגיע לסיומו, כאשר ילדה השחקנית המוכשרת בן בכור ראשון בבית החולים איכילוב בתל אביב העונה לשם ליהו.

238774

כוכבת הילדים המפורסמת לא לוקחת סיכון, ובימים אלו ביצעה שימור דם טבורי, למקרה הצורך – שלא נדע טפו, טפו, טפו. ההחלטה לשמר את הדם הטבורי של התינוק יכולה להצליח חיים בעתיד היות והשימוש בדם זה נחשב לחיוני מאוד במידת הצורך, נראה שההחלטה התקבלה כבר מספר חודשים לפני הלידה.

הימלבלוי התייצבה ברמת גן במשרדי "תא לחיים", כדי לקבל הסברים מדויקים על ההליך ולאשר מסמכים. אם אתם שואלים את עצמכם כמה זה עלה לה? כמעט 7,000 שקלים חדשים, אבל העיקר הבריאות.

הימלבלוי ובן זוגה פלד היו חברים טובים במשך שנים רבות, ולאחר הפרידה המדוברת שלה מארוסה לשעבר, אורן מאור, העבירה הימלבלוי את היחסים עם פלד שלב אחד נוסף קדימה, לעבר משהו רציני יותר. זה היה רק עניין של זמן עד שהם התחילו לצאת, התחתנו זה לזו, וכעבור כמה חודשים הודיעו בשקט על בייבי חדש שמתבשל בבטן.

ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן