ממשיכים להסתיר: המתמודדת טל גינת מאקס פקטור גם היא בוגרת בית צבי

1ללא שם

אמש (מוצ"ש) הופיעה המתמודדת טל גינת בפרק אודישנים נוסף של העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל", כשהיא מבצעת ביצוע סוחף בשפה האנגלית, גם הפעם שכחו לספר לכם שגינת בוגרת בית הספר לאומניות בית צבי.

במוצאי שבת שודר פרק אודישנים נוסף של "אקס פקטור", הפעם עלתה אל הבמה המתמודדת טל גינת, כשהיא מבצעת את השיר "TAKE ME TO THE CHURCH" אך נראה שגם הפעם "שכחו" בהפקת אקס פקטור לספר לנו שטל גינת היא בוגרת בית הספר בית צבי ואפילו עשתה מופע מחווה לזמרת המפורסמת ריטה. להזכירכם, מקרה דומה כבר קרה באודישן של דודו אבגי, שבו סיפרנו לכם כי אבגי בן ה-25 משדרות פתח את העונה החדשה של "אקס פקטור" ביצע ביצוע עדין במיוחד לשיר "שיר משמר" של חווה אלברשטיין והוצג כעובד פשוט במכולת, אך בפועל הוא בכלל בוגר מחזור 2011 של בית הספר בית צבי לאומניות הבמה, כך דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון.

2ללא שם

הקהל הריע במחיאות כפיים סוערות, השופטת שירי מימון אמרה שיש בה "המון שקט ענווה וצניעות, והיא נורא מכונסת בעצמה, עד שהיא שרה ואז היא נפתחת ונותנת בראש, יש לך סטייל מהמם, הבמה הזאת של אקס פקטור יכולה להרים אותך לגבהים שלא חלמת עליהם, וממני את מקבלת כן", השופט משה פרץ אמר לה "יש לך את הלוק הנכון, אני אוהב את התספורת שלך, את השירה שלך, פתאום הקול שלך בשיר היה שונה מהדיבור, וזו בהחלט הייתה הופעה מרשימה".

11050642_814858215296403_9140491595586904553_n

השופט פורטיס אמר לה "ברגע שתלמדי להסיר את המחסומים, את הולכת לתת בראש, זו המשימה שלך". עברי לידר סיכם ואמר "הנמוכים היו מדהימים, המקום הנמוך אצלך הוא מקום נורא חזק" – רק דבר אחד שכחו להזכיר בכל הטוב הזה, מאיפה גינת רכשה את כל הניסיון הזה להופיע כך על במות?

טל גינת משתתפת בהצגה. צילום: יח''צ.
טל גינת משתתפת בהצגה. צילום: יח"צ, דובי צ'יזיק

ללא שם

בקיצור אפשר לסכם שהעונה החדשה של אקס פקטור היא אולי ההצגה הכי טובה בפריים טיים כרגע אבל היא מורכבת משחקנים ולא רק מזמרים.

צפו בביצוע המלא של טל גינת:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן