פרידה הכט "אחרי ארבע עשרה שנים אני סוגרת את המסעדה שלי"

298756_10150338761812368_1584292990_n

משתתפת האח הגדול, שעוררה לא מעט פרובוקציות בתוכנית, התמודדה בשנים האחרונות עם מציאות כלכלית קשה. חשבון הבנק הוגבל, הצ'קים חזרו והמסעדה שהיא כל כך אוהבת הייתה בסכנת סגירה. היום בישרה הכט לחברים ולמקורבים כי לצערה המסעדה תיסגר אחרי ארבע עשרה שנים.

משתתפת העונה השלישית של "האח הגדול" אומנם הצליחה לעצבן לא מעט אנשים כשהייתה סגורה בבית "האח הגדול", אבל מאז שהיא יצא מאותו בית היא חושפת את המצב הכלכלי הקשה ואת סכנת סגירת המסעדה שהיא כל כך אוהבת. "הגעתי לקצה!!! ברמה כזו, שהוגבלתי בבנק, צ'קים חוזרים כל יום ואני מרגישה אבודה", רשמה לפני כחצי שנה בדף הפייסבוק שלה.

היום (שישי) ההיא שלחה מסר אישי לחברים שלה בו היא מודיע על סגירת המסעדה:

"חבריי האהובים, אמנם אני צוהלת ושמחה. אך גם עצובה (צריך איזון בחיים). בשבת הקרובה אני סוגרת את המסעדה אחרי כמעט 14 שנים. השמחה שלי, שסוף סוף אנוח ואדאג לבריאות שלי. השנים האחרונות לקחו ממני המון אנרגיות נפשיות ופיזיות. אני עדיין לא מעכלת, שביום ראשון לא אבשל יותר. כל בוקר הגעתי לעבודה שמחה ומאושרת לבשל עבור אלפי אנשים, שהפכו עם הזמן לחלק מהמשפחה הגדולה שיצרתי לעצמי. כל אחד נגע בי בדרכו. הקשרים שיצרתי עם לקוחותיי היו מעבר לאוכל שאכלו אצלי. אלו היו קשרים קרובים ואמתיים. אני רק רוצה לאמר, שעשיתי כל שביכולתי להרים את המסעדה אבל, עייפתי. זו מתנת יום הולדת 50 לעצמי. שיחול בעוד חודש בערך. אני אצא למנוחה עד… שאחשוב מה הלאה. צער לי ובטח צער לכם. אז קומו לרקוד את שמחתי.


ערוץ10 מדווחים: מעריץ של אייל גולן תקף באלימות את הבלוגר עומרי חיון. צפו בתיעוד המלא!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן