פרסום ראשון: גילי ורוני מיילי תובעים את "האח הגדול"

תת

פורטל עומרי חיון חושף: גילי מיילי ורוני מיילי עובדים על תביעת ענק נגד הפקת "האח הגדול" והזכיינית "קשת" בטענה לעריכה מגמתית, נסיון ליצירת רייטינג על גבם והפליה לטובת דיירים אחרים. "תבואו להפגין נגד הפקת האח הגדול בכיכר רבין" כתב רוני מיילי

חשבתם שסילוקו של גיל מיילי מבית האח הגדול תעבור בשקט? אז חשבתם. מיילי סירב לשתף פעולה עם העיתונאים וברח אמש לכולם. הוא הסתגר בדירת מסתור של חבר צפה ב-2 הפרקים האחרונים והמשיך יחד עם אביו רוני מיילי לבית מלון סודי .

במהלך כל הלילה והבוקר השניים מתייעצים עם עורכי דין על תביעת הפקת התכנית בטענה לעוגמת נפש  ושנגרמה להם – עריכה מגמתית.

בנוסף אומרים גורמים מקורבים למשפחת מיילי, כי עורך התכנית, יורם זק, לא אהב את אותם מהרגע בו נכנסו לבית וסימן אותם. לטענתם הוא חיפש כל דרך אפשרית להדיח אותם.

עוד סיפרו לפורטל עומרי חיון שמשפחת מיילי מסרבת לשתף פעולה עם הפקת התכנית ונעלמה להם. רוני מיילי פרסם היום בדף הפייסבוק שלו בקשה למעריצים להפגין נגד הפקת "האח הגדול" בכיכר רבין והוסיף כי בידיו המון קטעי וידאו בהם נראים דיירים אחרים כמו טהוניה, לבנה וענת שהן משתמשות באלימות מילולית לא פחותה משל גילי.

זאת לא התביעה הראשונה נגד התכנית: בשנה החולפת הפקת "האח הגדול" נתבעה על ידי סער שינפיין בפרשת הכדורים המדוברת וגם הדיירת לשעבר עדנה קנטי מ"האח הגדול" תבעה את הפקת התכנית ב-2 מיליון שקל וטוענת "כלאו אותי בכוח".

התביעה המדוברת מתגבשת וכרגע המשפחה מתכוונת לאיים על הפקת התכנית בפיצוי כספי או תביעה, בקרוב נדע מה יעשו הצמד

האמת על ההדחה של גילי נחשפת: צפו!

>> צופים דרך הסלולר? לחצו כאן לצפייה בפרק

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן