עומרי חיון בביקורת "איך הדחתם את בני?, העדפתם גזען אלים, במקום דייר שכל כולו מלא בטוב לב"

קסם וחיוך מול גזענות

עומרי חיון בטור זועם: בעונה הראשונה ובעונה השניה של "האח הגדול", היינו עוד מדינה שפויה שהעדיפה את הטוב על הרע. מאז, נראה שצופי האח הגדול מעדיפים להשאיר בבית "האח הגדול" גזען אלים, במקום דייר שכל כולו מלא בטוב לב וחיוך גדול. איך העפתם את אחד הדיירים הכי חמודים שהשתתפו אי פעם ב"האח הגדול?" ההדחה של בני גולשטיין היא פרצופה של המציאות העגומה בה, אנו מעדיפים את הרשע כראש ממשלה ואת הטוב כשק החבטות שלנו.

בני גולשטיין הודח אמש מ"האח הגדול" בזמן שגילי מיילי זכה בחסינות ובמקום הראשון בהצבעות. המעריצים שלו יקראו את השורות האלה שאני כותב ויתקפו כאן בעשרות טוקבקים מלאים בקללות ושינאה, רק כי בחרתי להביע את דעתי. כן, מסתבר שבישראל 2013 אסור לומר באופן ברור לחלוטין שאתה לא אוהב אדם גזען והומופוב שמלא בהתקפי זעם, אסור לך להתבאס שאדם כמו גילי מיילי מקבל את המקום הראשון בהצבעות בזמן שאדם טוב לב כמו בני גולשטיין נאלץ להיות מודח מהבית בטרם עת.

את בני גולשטיין פגשתי מספר חודשים לפני תחילת העונה באירוע יום הולדת. הבחור היה חביב וחמוד ואפילו הצלטמתי איתו. כמה ימים אחרי הוא יצר איתי קשר וביקש ממני להצטרף למפלגת כלכלה, כמובן שסרבתי בחיוך, אבל החיוך נשאר גם אחרי.

אפשר לומר הרבה על בני, הוא קצת מציק וקצת חופר אבל הוא דמות נעימה בין כל כך הרבה כעס ושנאת חינם שיש בעונה הזאת של "האח הגדול" – האם כך אנו נראים כמדינה? מעדיפים את השנאה והכעס אל מול חיוך וקסם? איך אדם שכל פעם שקיבל סטירה נוספת מהמציאות בחר לקחת אותה בחיוך גדול (!), מקבל עוד סטירה מהצופים בבית שבוחרים להדיח אותו?

לא מאמין לו

איפה הימים שעצרנו את השנאה ונתנו לשיפרה את המיליון? איפה הימים שכעסנו על האכזריות של סער שינפיין וליבנו יצא לאלירז?

האם אתם אותם אנשים? האם גילי מיילי הוא באמת הדייר שאתם כל כך אוהבים? תתעוררו, אולי זה רק ריאליטי אבל הוא לגמרי מייצג את מה שהפכנו להיות.

החיוך של בני לא ירד מהפנים גם שהוא עזב את הבית המדובר, ובצדק – הוא אדם אמיתי. הצבעה לפה או לפה לא תהפוך לו את הבטן. הוא לא בא לנצח הוא בא להיות הוא עצמו. שמחתי לראות אדם כמוהו בפריים טיים, לצערי זה נגמר מהר מדי. צר לי, אני מאוד לא מאמין לגילי מיילי הרגוע שראינו בפרק הזה – הוא הבין שהוא רגל אחת בקבר ועוד הערה או פיצוץ אחד הוא פשוט ימצא את עצמו בחוץ כמו אבא שלו.

אין דייר בבית האח הגדול שראוי כרגע לנצחון חוץ ממנו, אולי דנה או לבנה אבל גם אותה טרם הספקנו להכיר לעומק.

אני רק מקווה שבקרוב חלק מהצופים יתחלו להבין שגילי מיילי דומה יותר לשכן שלכם מהשכונה ואיזה כלי וגבר הוא שהוא תקף בגזענות את השחורה הזאת, טהוניה. אני מקווה שמתישהו הם יצלחו להבין שיש דרך אחרת והחיוך האמיתי הזה והדרך ארץ של בני, גילי לא יצליח להשיג בחיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן