למה יובל דיין פרשה מדה וויס?: "היו לה חרדות לכן היא פרשה"

דרמה ב"דה וויס": יובל דיין המתמודדת הבולטת ביותר בתוכנית פרשה הערב במהלך שידור התוכנית הערב (שבת) בערוץ 2.

המתמודדת הצעירה יובל דיין נחשבה לפייבוריטית המובילה לזכייה בגמר "דה וויס" ביקשה במהלך השידור מהמנטור שלה שלומי שבת להעביר את כל הקולות שהיה אמור להעניק לה לצחי הלוי שהתחרה מולה ראש בראש. לצופים בבית היה 50% מהחלטה על ההצבעות ולמנטור של דיין (שלומי שבת) היה גם כן 50% מההחלטה הסופית.

דיין אמרה בשידור כי : "הכל קרה לי מהר מדי". שבת ושאר צוות התוכנית נראו המומים מהמהלך. הדבר אירע מיד אחרי שהשניים ביצעו את "את לי לילה" של בועז שרעבי. "המשפחה שלי למדה אותי שהכי חשוב זה להישאר נאמנה לעצמי. אני רוצה לעשות דברים בקצב שלי", הוסיפה דיין.

עידכון: הסיבה האמיתית לפרישה של יובל, חשיפה מיוחדת

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mFXxfoREJKs[/youtube]

ההלם שהיה בשידור החי גרם לשלומי שבת לצאת בבקשה מיוחדת מהפקת דה וויס ולעצור את השידור ולצאת לפרסומות. כשחזרו מהפרסומות הבין שלומי כי ההחלטה היא סופית ונתן לה את ברכתו לפרישה.

"עם כל הכבוד ל-The Voice' והתחרות, המשפחה והחברים זה מה שחשוב", אמר שבת. "כל המעמסה הזו, הרגשתי שקשה לה". שבת העניק לה נקודה אחת לעומת 99 למתמודד צחי הלוי. בסופו של דבר, דיין הודחה.

מקרובים לדיין אמרו לאתר: "יובל בת 17 והתחרות והצפייה ממנה גרמו לה לחרדות שילדה בגילה לא צריכה לעבור לכן היא פרשה".

הפקת דה וויס בתגובה: "יובל דיין שהעפילה לשלב חצי גמר של דה וויס החליטה לפרוש בשלב זה מהתחרות. במהלך הימים האחרונים התלבטה קשות יובל עם משפחתה ועם הפקת דה וויס באשר להמשיך את דרכה, זאת בשל רצונה להתרכז בשלב זה של חייה בלימודיה. ההחלטה היא הסופית התקבלה הערב".

חייב לראות:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SeT5sQHRVMc[/youtube]

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן