הבשורה הקשה שקיבל עידן גלפר: “הלכה לעולמה בטרם עת"

שבוע חלף מאז שכוכב “האח הגדול” עידן גלפר הודח פעם נוספת מהבית המפורסם, ואמש (שבת) הוא החליט לשתף על התקרית הדרמטית שהתרחשה יום לאחר הדחתו. מתוך אתר שמועה בידור

ההדחה האחרונה בבית “האח הגדול” הצליחה להפתיע רבים מצופי התוכנית שהתקשו להאמין כי עידן גלפר היה זה שנפרד מהדיירים על אף שהיה חזק בכל התחזיות והסקרים. ועכשיו מתברר שמשהו אישי במיוחד קרה לו ביום שלאחר אותה הדחה הדרמטית.

גלפר שיתף את עוקביו בפוסט פתוח על הרגע הלא פשוט שפגש אותו פחות מיממה מאז שהודח: “לא הכל ורוד תמיד וזה בסדר, בפעם הקודמת כשיצאתי מהבית הצוות שלי בדיוק סיים משימה ברפיח בהצלחה ושמחתי אבל גם היה לי קשה”.

“הפעם הנוכחית, לצערי איבדתי קרובת משפחה שהלכה לעולמה יום לאחר שיצאתי מהבית וזכיתי להיות איתה בדרכה האחרונה. הכל קורה בזמן הנכון. אז עם שמחה מהולה בעצב אני מרגיש את הצורך שלי לשתף אתכם ברגשותיי, כי האהבה שאתם נותנים לי היא לא משהו רגיל, בטח לא עבורי”.

“זו שנה מטורפת בשבילי, מעובד הייטק להחליף למדי מילואים ולצאת להילחם חודשים ארוכים ואז להחליט שאת ההפוגה מהמלחמה אני אעשה בבית האח הגדול. וואלה לא יודע מה חשבתי לעצמי. אבל כאחד שאוהב לקחת סיכונים, אני כלכך שמח שעשיתי את זה. עברתי חוויה טובה שהחזירה אותי להיות אדם הרבה יותר שמח”.

הבשורה הקשה שקיבל עידן גלפר: "שמחה מהולה בעצב"עידן גלפר ברגעי הפרידה מאמילי, צילום: האח הגדול רשת 13
וסיכם: “כמות האהבה שאני מקבל מכם ברחוב וברשתות היא אדירה שאני אפילו לא מוצא את הזמן לענות לכולם אבל מבטיח שלא אדלג על אף אחד ואחת מכם/ן. זה עוד פרק בחיי, ואני שמח שיצא לכם לעבור אותו ביחד איתי. זה בסדר אם אהבתם וזה גם בסדר אם לא. אני מחבק את כולכם. אני רוצה לאחל לעם ישראל בשורות טובות וימים טובים אני בטוח שנצליח לקום מזה הרבה יותר חזקים!”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן