אסי עזר על הביקורת נגדו: "זה כמו אגרוף בבטן"

לא נעים לקבל ביקורת אבל לפעמים זה לא נעים בכלל: מנחה "האח הגדול", אסי עזר, קיבל ביקורת קשה ("אסי עזר הוא ילדון מאוהב בעצמו עד כלות") מכתבת ynet אריאנה מלמד. עזר שקרא את הביקורת מגיב דרך הטוויטר

>> הטוויטר של עומרי חיון

אתמול (שני) התפרסמה ביקורת על הפרק האחרון ששודר ב'האח הגדול' הכתבת של אתר ynet, אריאנה מלמד, ביקשה את של אסי עזר בתוכנית. מלמד טענה כי עזר הוא ילדון שמאוהב בעצמו, כשכל שינוי ויזואלי אצלו זוכה להתייחסות מרכזית, שהוא ממחזר בדיחות, שהוא לעיתים מתנהג ברשעות כשהוא מצטט משפטים מהבית ושהוא מעיק ומתיש.

בעקבות הכתבה, חברים בבר'נזה הביעו סטטוסים תומכים בעזר/או לטובת דעתה של המבקרת וגם מעריצים רבים שלחו לעזר הודעות מנחמות בטוויטר.

עכשיו הוא בוחר להגיב: "רק כדי לעשות סדר בעניינים כי אני רואה שאתם מציפים אותי בתגובות ו"ניחומים". קראתי את הביקורת. פעם אחת. מודה שזה הרגיש לרגע כמו אגרוף בבטן. אבל רק לרגע. אחר כך חשבתי על הדברים וחשבתי מה אני לוקח משם. כי יש מה לקחת. גם אם הדברים היו מתובלים בהמון רשעות ואלימות, אני מכבד את דעתה. הייתי מסתפק במילים "אסי, תפסיק להתיילד וללחוץ" במקום כל הטינופים… אבל נו מילא, היא התחייבה ל500 מילה ‎:)‏ תודה על מילות העידוד חברים, אבל באמת שאני לא צריך אותן. הכל בסדר. נתראה מחר בתשע. באח הגדול, עם האח הקטן והפחות לוחץ ‎:)".

>> סקר: זיוה ברי או קותי? מה המודח השני? הצביעו כאן

>> אביבית בר זוהר לפני הניתוחים

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן