גם את הפרט הזה שכחו בהפקת "אקס פקטור" לגלות לכם: להקת 'Close Up' הורכבה על ידי ההפקה

11221342_838368886278669_6459307822367724986_n

נראה שבהפקת "אקס פקטור" ממשיכים להסתיר מהקהל בבית דברים בסיסיים לגבי המתמודדים, אחרי פרשת דודו אבגי שהתגלה כבוגר בית הספר בית צבי, אנו מגלים היום כי להקת הבנות "Close Up", של השופט משה פרץ היא להקה שצוותה על ידי ההפקה, או במילים אחרות: לא הייתה קיימת לפני "אקס פקטור". הפקת התכנית "חברנו את הבנות ללהקה"

בשבועות האחרונים צצו מספק שמועות הגורסות כי בנות להקת "Close Up", שמופיעות בימים אלו בשלב השידורים החיים של "אקס פקטור" בניצוחו של השופט משה פרץ – הצטוותו יחדיו בשלבי האודישנים לתכנית, על ידי ההפקה.

5ללא שם

להקת "Close Up" מופיעה בימים אלו תחת "קטגוריות הלהקות" ועליהם אחראי השופט משה פרץ. שלושת בנות הלהקה, הדר, שי ושני הוצגו בתכנית כחברות ילדות, שמכירות מלפני התכנית. לאחר שחרושת שמועות נפוצה לגבי העובדה שהבנות לא היו חברות קודם לתכנית, והכירו אחת את השנייה רק בגלל ההפקה שציוותה אותן ללהקה, יצאנו לבדוק האם הדבר נכון.

באתר "פרוגי" ערכו תחקיר וחיפשו ברחבי הפייסבוק והאינסטגרם של בנות הלהקה תמונות משותפות מהעבר, אך לא מצאו, אפילו לא אחת. חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של הבנות שפעילים כבר מספר שנים לא הראו אפילו תמונה אחת משותפת של הבנות מהעבר.

ללא שם

חשבון הפייסבוק של הבנות מראה כי כל אחת מהבנות מתגוררת בעיר שונה, האחת בנהריה, השניה באשדוד ואילו השלישית מתגוררת בעיר תל אביב – מה שמחזק את הטענה שלנו כי לא הגיוני שהבנות חברות טובות ומכירות מהעבר, כאשר כל אחת מגיעה מעיר שונה ורחוקה מהאחרת.

נראה כי בעונה הנוכחית של "אקס פקטור" נתקלו בקשיים רבים בדרך להרכבת נבחרת להקות מספיק טובה, אז בדומה לצוות עידו ועטרה שהורכבו ידנית על ידי השופטים וההפקה, גם בנות להקת "Close Up" חברו אחת לשנייה, בדרישה של ההפקה.

עוד משהו ששכחו לספר לנו בהפקה?

ללא שם

תגובת הפקת אקס פקטור: "בשלבי האודישנים המוקדמים מלהקי התוכנית זיהו כימיה בין הבנות והציעו להן לחבור ללהקה כדי להגדיל את סיכוייהן. הבנות קפצו על ההזדמנות ואת התוצאות אתם יכולים לראות בשידורים החיים של אקס פקטור וכל רביעי ושבת ברשת."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן