"זו סגירת מעגל. אין כמו להסתדר": אפשר להכריז על שלום בין בן אל תבורי לאורטל עמר

אחרי שנים של נתק וסכסוך נראה שבן אל תבורי עושה שלום בית ואחרי שהשלים עם אבא שלו שימי תבורי מגיע תורה של אם בנו אורטל עמר

שנים רבות ולא פשוטות בכלל עברו על אורטל עמר, שלמעשה גידלה כמעט לבדה את תו פרינס, בנה המשותף עם בן אל תבורי. לרקע חילופי דברים לא נעימים בתקשורת, השיא הגיע כשהקלטות אישיות בהן נשמע תבורי תוקף את אורטל דלפו לתקשורת והופצו. מאז ירד הזמר למחתרת, הצמד של עם סטטיק פורק ונראה שבסוף השבוע האחרון התרחשה סולחה שלו עם המדינה, ועם אם בנו.

רגע אחרי שידור הכתבה, והדברים הטובים שאמר עליה בפריים טיים של שישי בערב, הגיבה אורטל ואף אתמול התייחסה לעניין בתוכנית הרדיו שלה ושל ליאור דיין ב91FM ואמרה: "זו סגירת מעגל לראות איך הוא מדבר עלי. הרגשתי איך אנחנו סוגרים מעגל מול כולם אחרי תקופה לא פשוטה בכלל. היו רגעים ממש קשים לפני שנתיים" אמרה והוסיפה "פתאום כשהוא בא ואמר עלי דברים טובים על האמא שאני ועל המערכת יחסים, ושהוא מתנצל על מה שהיה אני מעריכה את זה ומוקירה את זה ברמות. זה הסוף הטוב ואין כמו להסתדר ולא להיות במלחמה".

בנוסף, עוד דבר מרגש קרה כשהשניים החזירו אחד לשניה עוקב אחרי שש שנים מאז הסירו התעניינות זה מחייו של זו לאחר שנפרדו בקול צורם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן