זאת הסיבה האמתית שבגללה הזמר אדם הלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך בסרטן

הזמר האהוב אדם הלך לעולמו בגיל 64 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הוא הותיר אחריו מילים אחרונות: "הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה"

הזמר אדם הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך עם מחלת הסרטן. אדם היה בן 64 בלבד במותו. בית החולים איכילוב הודיע על מותו הבוקר (חמישי). בחודשים האחרונים עבר אדם סדרת טיפולים כימותרפיים, זאת לאחר שחשף לפני כשנה כי הוא הוגדר כחולה אונקולוגי ונאלץ לעבור סדרה של טיפולים והקרנות.

אדם הותיר אחריו מסר אחרון שפרסם בדף הפייסבוק שלו: "אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ 🙂 רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה, עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים. אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב".

אדם נולד וגדל בעכו, בשם חיים כהן. בהמשך עבר לתל אביב כדי ללמוד ריקוד ומשחק, וב-1986 התחיל קריירה מוזיקלית בצרפת תחת שם הבמה "כריס לייף", עם מספר שירים שלא זכו להצלחה לה קיווה. הוא חזר לארץ ב-1987, וכאן שיריו הפכו ללהיטים והוא הפך לכוכב נוער ולאליל מוזיקלי, עם להיטי ענק כמו "אין מוצא", "סוד", "נוסע רחוק" ועוד.

בשנת 2007 יצא אדם מהארון. במשך שנים סירב להתייחס באופן רשמי לשמועות על נטייתו המינית, עד שבאותה השנה הופיע במסיבה לקהילה הגאה, ואחרי מספר שירים הציג את בן זוגו. בראיון מאוחר יותר טען: "מעולם לא הייתי בארון, ביליתי בכל מסיבה ואין מי שלא ידע, פשוט לא עשו מזה עניין".

בשנת 2017 עבר אדם הליך רפואי של הוצאת כיס המרה, אך ההליך הסתבך והוא אושפז תקופה ארוכה בבית החולים עקב דלקת וזיהום שיצאו משליטה. שנה לאחר מכן שיתף כי התגבר על הקשיים הרפואיים: "זה שאני כאן, זה כיף גדול", סיפר בזמנו.

אחרי שיקום ארוך חזר אדם להופיע ולהקליט, אבל בשנה שעברה חשף כי הוא נאלץ לעבור טיפולים כימותרפיים. היום, אחרי מאבק שניהל בשנה האחרונה עם מחלת הסרטן, הלך לעולמו. יהי זכרו ברוך.,

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן