תום ברכה מתחרט בענק: “הייתי צריך לתת צ’אנס לפרידה”

המודח הטרי מבית “האח הגדול” הופתע מאוד שעלה במדרגות הבית המפורסם, ויצא עם תובנות מאוד ברורות לגבי הטעות הרומנטית האפשרית שעשה בתוכנית.

הדחתו של איש חיי הלילה, תום ברכה, לא הפתיעה במיוחד את צופי “האח הגדול” שעל פי הסקרים ברשת כבר ידעו לאן נושבת הרוח. ומנגד, הוא יצא משם מעט המום אך היישר לעבר המועדון שלו.

תום טען אמש בראיון ההדחה שלו כי החוויה שלו בבית הייתה יותר אינטסיבית ממש שחשב. וכשנשאל אם יחכה להדר השיב: “נראה כשהיא תצא, אני מאמין שהיא תגיע רחוק. היא חכמה, היא מהממת. היה לנו קשה שם בפנים קצת, כי זה מקום קשוח, בטח לזוגיות”. ומנגד טען כי ישנה האפשרות שיקרה משהו בינה לבין יהב בהיעדרו.

בראיון נוסף של תום ברכה מול ליאל קוצרי היום, הוא טען: “אני מצאתי נחמה בהדר כי הכרתי אותה גם לפני זה, ואני חושב שהיא מצאה נחמה בי. ופתאום אני ראיתי איזה משהו מוכר, למרות שבהתחלה נדלקתי ממש על פרידה”. ליאל שאל את תום: “אתה מתחרט שלא המשיך עם פרידה?” תום השיב: “אני חושב שהייתי צריך לתת לזה צ’אנס, כן”. התגובות ברשת לא איחרו וגם הביקורות לכיוונו של ברכה.

אחת הגולשות כתבה לו בשרשור בנושא: “גם הוא הבין בסוף מי זאת כבר הדר… אבל סורי תום, מאוחר מדי. פרידה מיליון רמות מעליך אתה לא החלטי היא ניצלה ממך”.

גולש אחר בא אליו עם ביקורת מכיוון נוסף: “אבל למה כל ההוויה שלך והתהליך שלך בבית קשור במערכות יחסים עם נשים? זה האח הגדול, לא הרווק ממי. מה עם להביא את עצמך? אני באמת בטוח שיש לך המון מה להראות אתה איש עסקים של חיי הלילה בתל אביב זה עולם מאוד מאוד מעניין ובטוח חווית המון. אתה באילוז׳ נסיך, כי פרידה המלכה גדולה עלייך בהרבה”.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן