בן אל תבורי חשף: "עברתי הטרדה מינית בגיל 8" שימי תבורי: "אדאג שהוא יכנס לכלא לכל חיו"

בן אל תבורי חשף באומץ לב בסוף השבוע האחרון כי חווה הטרדה מינית כשהיה ילד קטן. אביו, שימי תבורי שהיה בנתק ממושך מבנו במשך תקופה, מגיב כעת באופן בלעדי

של שתיקה רועמת מאז הפרידה מסטטיק וההקלטות הקשות שנחשפו, בן אל תבורי התראיין בסוף השבוע האחרון לחדשות 12, ובין הדברים שאמר, חשף הזמר באומץ כי בגיל שמונה הוטרד מינית על ידי גבר מבוגר ממנו. תבורי לא שיתף בפרטים נוספים, וגם לא על ידי מי הוטרד ומה עלה בגורלו של אותו אדם, אך סיפר כי שמר את הסיטואציה הקשה בסוד וחשף אותה רק בפני מיס עולם לשעבר, לינור אברג'יל. כמו כן, סיפר תבורי כי בעקבות האירוע, הוא חווה מאניה דפרסיה עד היום.

אביו של בן אל, שימי תבורי, שמע בפעם הראשונה על התקרית הקשה של בנו יחד עם כל המדינה והגיב בבלעדיות ל-TMI – "אני מחזק את בני ונותן למצב להירגע. אחרי זה אני אלך ונשב יחד ואברר איתו לעומק בתקווה שהוא יפתח את הלב בפניי״.

לא שמעתם על זה מעולם?
״לא יודע מי זה ומעולם לא שמעתי מבן אל, אחרת הייתי מכסח את מי שעולל לו את זה, דואג שישלח לכלא לכל חייו. אני לא מבין איך זה קרה לו ומי עולל לו כזה דבר. אני לא אירגע עד שאני אמצא את האנס הזה״.

אשתו של שימי, יהודית באומן מסרה :״ ליבי יוצא לבן אל ועכשיו אני גם מבינה יותר לעומק מה הילד עבר. יש דברים שמוטב לא להשאיר בסתר, ויש פחדים שאיש לא ידע ולא גילה ולא יכיר. המאבק שלו לשרוד ולהשתנות, הוא מאבק ענק וכל מי שעשה לו רע, יגיע שכרו . בן אל בחור טוב ואני מאחלת לו כוחות ומלטפת אותו כמו אמא שניה באהבת אם הבית. בן אל הוא מתנה מאלוהים לאבא, לכולם".

מתוך מעריב רכילות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן