צפו בסרטון!! שורטי ואביבית בר זוהר הולכות מכות והכל מתועד!!!!

שורטי הזמרת סיפרה על פריצה לרכבה ואיחלה לפורץ זוגיות עם אביבית בר זוהר אשר לא נשארה חייבת, הגיבה בכעס ואיימה לתבוע אותה על לשון הרע והכפשה ברשת – איך זה נגמר?

שורטי העלתה סטורי בו היא התייחסה לפריצה לרכב שהיא עברה. היא כתבה: "לזה שפרץ לי לאוטו, גנב לי משקפי שמש, פירק מהשורש את מערכת המולטימדיה, ניתק את כל המערכת החשמלית, ושבר לי את הגג – אני מאחלת שתהיה בן הזוג של אביבית בר זוהר ושהיא כל בוקר תכריח אותך לצלם את הסטוריז שלה".

בר זוהר הגיבה: "כנראה שיש סיבה למה פרצו לך את האוטו. מי שנותן טוב, מקבל טוב. ומי שמפריץ רע…התשובה ידועה". כזכור, מקרה קודם שארע היה כאשר האופן שבו אביבית הודיעה על מות אביה. הזמרת כתבה: "אביבית בר זוהר העלתה סרטון לאינסטגרם בו היא מספרת בדמעות שאבא שלה נפטר. בנימה זו אני מעדכנת שבשעה 14:00 אני אעלה סרטון מההלוויה של החתול של דודה שלי ואשמח אם תצפו״.

המילים עוררו את זעמם של הגולשים שלא הסכימו שאפשר לצחוק על דבר כזה – שורטי הבינה את הרמז והחליטה למחוק את הפוסט הבעייתי משהו. מקורבים של אביבית דיווחו שהיא נפגעה לקרוא את מה שנכתב עליה ואמש החליטה שורטי לנסות ולמזער נזקים כאשר היא כתבה פוסט בו היא מבקשת סליחה על מה שעשתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן