איזה מתוקהההה!!! אתם חייבים לראות מה אייל גולן עשה לבת שלו מיאל

אייל גולן החל להשתמש באינסטגרם שלו עבור  כל מי שרוצה לקנות כרטיס להופעה שלו. לפורטל עומרי חיון נודע שרוב הכרטיסים נמכרו לעוקבים שלו כך שהכל נגמר מהר – האם ישאר מקום גם לאחרים?

בזמן שאייל גולן דואג לביתו הקטנה מיאל יש דרמה! הכרטיסים להופעה של אייל גולן נחטפים אחרי שנודע כי הוא החל להשתמש באינסטגרם שלו עבור כל מי שרוצה לקנות כרטיס להופעה שלו. לפורטל לעומרי חיון נודע שרוב הכרטיסים נמכרו לעוקבים שלו כך שהכל נגמר מהר.

כעת נשאלה השאלה האם ישאר מקום גם לאחרים? כידוע, בימים אלו, גולן המשיך לייצר להיטים בקצב מסחרר, נרשם בספרי ההיסטוריה כמי שפרץ דרך בתעשיית המוזיקה הישראלית. הוא היה הזמר המזרחי הראשון שזכה בתואר 'זמר השנה' במצעד הפזמונים העברי של רשת ג' וגם הזמר הראשון מן הז'אנר המזרחי ששירו זכה לתואר 'שיר השנה'.

כמו כן, הוא הזמר המזרחי היחיד שזכה בתואר 'זמר השנה' במצעד הפזמונים השנתי של גלגל"צ. עם היקף מכירות של מעל ל-3 מיליון אלבומים, אייל גולן נחשב לאחד הזמרים המצליחים והמוכרים ביותר בארץ. במשך עשרות שנים מצליח גולן למלא, בכל פעם מחדש, את האולמות הכי גדולים בארץ, ביניהם קיסריה, היכל מנורה ובריכת הסולטן, עם קהל מעריצים מתרגש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן