במסיבה רשמית! נועה קירל הכריזה על ייצוג ישראל באירוויזיון ב-2023

עכשיו זה סופי: הזמרת נועה קירל הכריזה בהתרגשות על ייצוג ישראל באירוויזיון ואמרה: ״אני מתרגשת מאוד. אנחנו יוצאים למשימה, ועוד איזו משימה. שמתי הכל בצד ואני יוצאת לזה באמונה שלמה".

אחרי תקופה בה שקלה את ההצעה נועה קירל החליטה סופית ללכת לייצג את ישראל באירוויזיון. היא אמרה: "זו גאווה לייצג את המדינה. אני רוצה להודות לוועדה שבחרה בי. אני כבר היום מתחילה לעבוד קשה. אז תחזיקו לי אצבעות".

כעת, אחרי שנועה קירל הכריזה על ייצוג ישראל באירוויזיון היא סיפרה גם על ההכנות: ״אני מתרגשת מאוד. אנחנו יוצאים למשימה, ועוד איזו משימה. שמתי הכל בצד ואני יוצאת לזה באמונה שלמה". האם היא תצליח להביא את הזהב ארצה?

טל פרייפלד, ממלאת מקום התאגיד אמרה אחרי ההודעה: "השנה החלטנו לשנות את כללי המשחק ובמקום לבחור נציג מריאליטי כזה או אחר, פשוט לבחור את האומנית מספר 1 שתייצג אותנו באירוויזיון. חיכינו לנועה שתחליט וזה לקח לה קצת זמן אבל הבטחנו שיתוף פעולה מלא עם הצוות שלה. נועה תעשה נאמבר מעולה וניתן לה את כל הכלים לייצג האת המדינה בכבוד". גם הזמרת התייחסה להתלבטות בבחירה לייצג את המדינה בתחרות: "הייתי צריכה זמן עם עצמי. זו חשיפה מטורפת ובמה ענקית. זה יותר גדול מהסיכומים ומהחששות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן