"תאלץ לעבור הפלה?" – ההריון של מורן אטיאס בסכנה חירום

מורן אטיאס נמצאת בחודשי היריון מתקדמים אבל כעת היא מספרת לעוקביה על תוצאות הבדיקות שלה שבהן התגלתה סוכרת היריון: "על פי כתבות שקראתי בנושא זה עלול להוביל למצב של פגיעה מוחית".

בשיתוף חושפני ולא קליל בכלל מורן אטיאס הודיעה לעוקביה שההריון שלה בסכנה. ההריון של מורן אטיאס בסכנה לאור העובדה כי היא נמצאת בחודשי היריון מתקדמים אבל כעת היא מספרת לעוקביה על תוצאות הבדיקות שלה שבהן התגלתה סוכרת היריון

היא אמרה: "על פי כתבות שקראתי בנושא זה עלול להוביל למצב של פגיעה מוחית. אני משתפת בחלק הפחות ורוד של החיים, בשום אופן לא רוצה להיות אחראית לאיזושהי אשליה של משהו מושלם. ארבע לפנות בוקר, אני יושבת מול הים, החרדות שלי התאמתו. התגלה בבדיקה שיש לי סוכרת היריון".

עוד אמרה אטיאס: "לפי דוקטור גוגל, אחת ההשלכות היא שיכולה להיות פגיעה שכלית בילד או בילדה בהמשך. גם בחיים הוורודים והמדהימים שלי אני משתפת בחלק הפחות ורוד של החיים, כי בשנים האחרונות נוצרה איזושהי פתיחות וכנות מדהימה שאני חווה גם מכם שאתם כותבים לי ומשתפים אותי ומתייעצים איתי, אז גם אני מתחזקת מכם, וגם בשום אופן לא רוצה להיות אחראית לאיזושהי אשליה של משהו מושלם שלא קיים, שזה מה שלפעמים קורה באינסטגרם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן