בחודש שמיני! זה הדבר המלטלטל שקרה לנסרין קדרי ובעלה

עם כניסת סוף השבוע כל תושבי הדרום בישראל עוברים ימים לא קלים בכלל אבל במרכז בינתיים עסקים כרגיל ונסרין קדרי נראה מבלה עם רום בעלה כאשר השניים מחכים בקוצר רוח ללידה

מאז מעצרו של באסם א-סעדי, בכיר הג'יהאד האיסלאמי בגדה המערבית שהוביל לעוצר על עוטף עזה ופתיחת מבצע "עלות השחר". האמנים האהובים בישראל ניצלו את היממה האחרונה על מנת לחזק את המעריצים שלהם שמתגוררים בדרום.

גם נסרין מצידה העלה פוסט לא לפני היא אותרה מבלה עם בעלה בבית קפה ברמת גן. בפוסט שהעלתה הזמרת אמש היא כתבה: "בשנה האחרונה עברתי דרומה, ובשבת האחרונה עברתי קמצוץ ממה שתושבי הדרום עוברים כבר שנים. לא מעכלת שזאת המציאות והשגרה שלכם כל כך הרבה שנים".

עוד כתבה: "הקיצוניות בין השקט והמנוחה אחרי שבוע כל כך עמוס ואינטנסיבי לבין אזעקות וריצות בלתי פוסקות למקלט שבעיקר מלוות בפחד וחרדה, המחשבה שבעוד חודשיים אהיה לראשונה אמא והמחשבה שילדים ומבוגרים כאחד חשים אימה ופחד לא עוזבת אותי ולא נותנת מנוח. בימים כאלה חשוב שנהיה חזקים ומאוחדים יותר מאי פעם, תושבי הדרום וכל מדינת ישראל הלב שלי איתכם, מאחלת לנו שנדע ימים שקטים ורגועים יותר. מאחלת צום מועיל וקל לכל הצמים. מי ייתן שנצא מחוזקים מזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן