אחרי שלא הפסיקה לבכות צפו במירי כהן נפגשת עם בעלה רגע אחרי שיצאה מ"האח הגדול"

העונה הנוכחית של "האח הגדול" VIP הייתה עונה שמלאה בבכי ובדמעות, בעיקר דרך דמותה של מירי כהן, אימא של אלין כהן, שהודחה לאחרונה מהבית המפורסם במדינה, מיד עם הדחתה פגשה מירי את בעלה יורם אותו היא לא ראתה מזה חודש וחצי, ונחשו איך נראתה הפגישה בניהם? מלאה בדמעות, כמובן.

בערב יום שבת האחרונה הודחה המתמודדת השמינית במספר מבית "האח הגדול", לאחר שהצופים החליטו שזהו זמנה לצאת החוצה מן הבית, ולפגוש חסרה את ילדיה ובעלה. מירי כהן, אימא של הבת המפורסמת אלין כהן סיימה את פועלה בבית האח ויצאה אל מחוץ לכותלי הבית. מיד לאחר הריאיון עם מנחי התכנית לירון וגיא, קלטה בזווית העין מירי את בעלה יורם כהן, וכמובן גם את שאר בני המשפחה שהתגעגעו אליה יותר מתמיד. אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם איך נראה המפגש בין הזוג לאחר שמירי לא ראתה אותו חודש וחצי.

בפברואר האחרון, חגגו הזוג 28 שנות נישואין אוהבות וצמודות עם אפס משברים, והפגישה בניהם נראתה מרגשת מתמיד והתקיימה מאחורי הקלעים באולפני נווה אילן, שם מצולמת התכנית "האח הגדול". ביום הדחתה מירי לא הפסיקה לבכות, גם בפגישה שלה עם משפחתה. אלין כהן, ביתם של מירי ויורי (כינוי החיבה של בעלה יורם) תיעדה את המפגש וכמובן מיהרה לשתף אותו בנכסים הדיגיטליים שברשותה.

הפעם, אפשר להגיד שדמעות התנין של מירי הוחלפו בדמות של אושר, אהבה והתרגשות לחזור לחיק המשפחה שלה.

בתוך כל כך, נזכיר כי גמר האח הגדול VIP עתיד להיערך ביום ג' הקרוב ה- 31.8 שם יוכתר המנצח הגדול והזוכה בפרס בשווי מיליון שקלים, דבר אחד הוא ללא ספק בטוח – מירי כבר לא תהיה הזוכה בפרס הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן