יהודה חושף: "נגמר לרמי הציפרלקס והריטלין – גברים כמוהו מכים נשים בשעת כעס ואז מתנצלים וגם רוצחים"

האם רמי ורד במשבר נפשי ולא מקבל את הטיפול שלו? האם כל הגבולות נחצו בבית "האח הגדול" העונה? האם לא היו מספיק נורות אזהרה עד עכשיו? או שבכלל הכל בסדר תקין ובעצם מדובר בהכפשות קשות כנגד הדייר רמי ורד מצד חלק מדיירי הבית לרבות יהודה שהחליט לפתוח פה גדול אחרי אקט נוסף שלו בבית!

מתברר שבזמן שהשידור צונזר במהלך השידור בערוץ 13 אמש קרו שרשרת אירועים שגרמה לבית ולרשת לבעור כמו שעוד לא קרה בעונה הנוכחית. לרמי "נגמרה ההשפעה של הציפרלקס והריטלין" לדברי לינור ו"ברח" לו על דניאל שהתקרב ללינור בחדר בזמן שהדיירים היו נעולים בחדר השינה.

רמי שלא אהב את הקרבה של דניאל ללינור שלדברי דניאל מאוחר יותר לא הייתה רומנטית כלל, עשה מעשה(שצונזר) שגרם לכל הדיירים מלבד לינור ותום להרים גבה ולהיות מזועזעים, לא ברור בדיוק מה קרה שם עדיין אבל זה נגמר במספר שיחות ובפרשנות של יהודה לאירוע שלטענתו הייתה פה אנלוגיה להתנהגות של גבר מכה.

תום ביקש מיהודה לא לשפוט את רמי בשעת כעסו ויהודה בתגובה אמר לו בזעם:"אחי אני לא שופט בשעת כעסו?? אנשים רוצחים בשעת כעס אז לא לשפוט אותם!?" תום הסביר שהוא לא מסכים עם הפעולה אבל "אפשר לקבל את ההתנצלות באותה נשימה". ואז יהודה אמר את הדבר החמור הבא:"אני חושב שההתנצלות נבעה מזה כמו שאתה מכה אישה ואתה נותן לה סטירה ואז באותו רגע אתה מבין מה עשית ואתה מתנצל!".

תום המשיך לגונן על חברו רמי ואמר:"אתה לא יכול להשוות את זה, האנלוגיה לא נכונה". ויהודה בתגובה אמר לתום:"אני חושב שאתה פשוט עושה מעשה שהוא חברי ואתה מנסה לאלחש את מה שקרה פה, אתה בתוך תוכך יודע מה קרה פה ואתה לא הייתה מקבל את ההתנצלות. זה אחד הדברים הכי מכוערים שראיתי בחיים שלי!" אם כל זה לא מספיק אז יהודה חשף ש"האח הגדול" קרא לו ופקד עליו לא לפנות לרמי ולא לפתוח את הנושא של מה שקרה עם דניאל, לגמרי הלם! צפו בקטע ושתפו את הכתבה לכל מי שחשוב שיראה את זה

כזכור אתמול פרסמנו כאן בפורטל עומרי חיון שבעקבות השיחה של רמי ללינור והיחס לדניאל קיבל רמי שיחה מהפיסכולגית של התוכנית שם סוכם שהוא יתנצל. עוד נודע שבסביבתו של רמי מעדיפים שהוא יצא מהבית ולא ימשיך להסתבך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן