אני הומו, משלם מיסים ולא מקבל זכויות-קורא לכם לבוא להפגין

בשבוע האחרון מותקפת הקהילה הגאה מכמה גורמים פוליטיים, שגורמים לנזק אדיר למה שכולנו בונים כאן במשך שנים, רגוע, אהבה ודמוקרטיה. במדינה שראש הממשלה נחשד בגנבת כספים, הנשיא נאשם באונס ושרים בממשלה לא גמרו בית ספר ועושים פרסום על גבם של הקהילה הגאה שעברה אין ספור משברים רק כי רצינו לחיות ולאוהב כמו כל אדם אחר שחי ביקום הזה. אני קורא לכם לבוא איתי ולהפגין למען הזכויות שלנו.

אני, עומרי חיון, בן 21 מתל אביב. את ילדותי העברתי ברובה בפנימיות, התבגרתי וגדלתי בעצמי בזכות עצמי. בגיל 18 התגייסתי לצבא וניסיתי להיות כמו כולם, לרגע לא חשבתי שבגלל הנטייה המינית שלי אני שונה ולא יכול לשרת את המדינה. אומנם לא הצלחתי להחזיק מעמד שלוש שנים אבל ניסיתי.

אני משלם מיסים, מים, ארנונה, עומד בחובתי כאזרח אך זוכה לאפס זכויות כבנאדם כי אני הומו. ואוו, מילה גדולה בשביל חלקכם? כי לי לא. מלבד זאת שאני בעצם לא יכול להביא ילדים, להתחתן, לאמץ ילדים או לקבל זכות בסיסית מחוץ למדינת תל אביב, ואם זה לא מספיק אז הערות ברחוב והתגובות נאצה שלכם מאוד עושות לכולנו את היום.

אבל אני לא בא לבכות לכם. אני חזק, אני יודע שאני אתחתן בחתונה ענקית ואביא ילדים ואוהב אותם בדיוק כמו כל אבא אחר. אבל אני אגדל אותם לשוויון זכויות, לאהבה עצמית ולא להעביר ביקורת על האחר והשונה. אני אלמד אותם לקבל את האחר ולא להרוס אותו ולדרוך עליו.

השנה, בפעם הראשונה הייתי במצעד הגאווה, ואפילו הוזמנתי לעלות על אחת המשאיות ועשיתי זאת. נהניתי, הרגשתי חופשי, ראיתי הרבה צבעים ואהבה ובעיקר חופש. לכמה שעות שכחתי שיש אנשים כמו חברי הכנסת אנסטסיה מיכאלי, אלי ישי, אורי אריאל או סתם ערס ברחוב שחושב שזה בסדר לעבור ליד זוג גברים מתנשקים ולצעוק לעברם: "איכס, הומואים מסרחים".

—————
אותו ערס ברחוב, אותה דודה שלא מבינה כל כך או אבא מתבלבל שלאחרונה שומע את ההתבטאויות הפוגעניות של גורמים פוליטיים כמו ח"כ מיכאלי וח"כ אריאל ובעצם מקבלים חיזוקים לדעה הלא מוצדקת שלהם.

אני באמת לא מבין, מי אתם? מי אתה אותו ערס ברחוב שתגיד לי עם מי לישון בלילה? מי את גברת מיכאלי שתגידי לי עם מי להביא את הילדים שלי לעולם? מי אתה אדון אריאל שתקבע שאני לא יכול לשרת לצבא כי אני אוהב גבר. מי אתם?

האם אתם ישנים היטב בלילה עכשיו שגרמתם לאלפי צעירים מבולבלים לחשוב שוב שהם לא טובים? שהם מקולקלים? שמשהו בהם דפוק? האם אתם מודעים בכלל לכוח שיש למילים שלכם?

קרוב לשלושה חודשים אני בודק אפשרויות ונפגש עם אנשים במטרה להקים מחאה חברתית למען זכויות לקהילת הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים וביסקסואלים) בישראל. חשוב שנבין שלכולנו מגיעה הזכות לאוהב, להתחתן ולגדל ילדים.

דווקא בגלל המקרים האחרונים אני קורא לכם סטרייטים, הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים, זה הזמן שלנו להתאחד ולצאת בראש מורם לכיכר רבין ולהפגין למען הזכויות שלנו ולמען שלום פנימי, לא עולמי. קודם שנקבל אחד את השני, אחר כך נקבל את האחר.

כן, אולי זה נשמע רחוק אבל אני כאן ואני רוצה לקחת את הפרויקט הזה ברצינות. בואו נצא לרחובות ונפגין, כי אחרת ימשיכו לשבת שרים בממשלה שמעבירים חוקים במדינה שלנו וחושבים שאדם כמוני הוא חולה נפש שצריך אשפוז ושאני אתאבד בגיל 40, ושאם לא, אז צריך להרוג אותי לפני כי אני הומו, כי אני בעצם מעדיף ללכת לישון בלילה מחובק עם גבר ולא עם אישה.

כנראה שבעיני אלה אני אדם נוראי כל כך, כי אני בוחר לחיות עם האמת ולא עם השקר.

רוצים לעזור בלהקים הפגנה גדולה? בתור התחלה עזרו לי והפיצו את הכתבה בפייסבוק שלכם וככה יותר ויותר אנשים יבינו שהגיע הזמן לקום ולא לשבת יותר בשקט- מגיע לנו זכויות!

לכל פנייה נוספת צרו איתי קשר במייל – [email protected]

עומרי חיון, בן אדם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן