גורמים בתעשיית המוזיקה תומכים בנסרין קדרי: "היא בן אדם כמו כולם"

לאחרונה דיווחנו כי נסרין סיימה את הזוגיות עם הדרבוקיסט שלה, אושר בן דוד, אך מערכת היחסים של השניים הצליחה להדאיג רבים – כעת בתעשייה יוצאים להגנתה

ריבים קולניים, זריקת חפצים וסיטואציות מדאיגות. אלו רק חלק מהשמועות שרצות בביצה על הקשר שהיה לנסרין עם אושר בן דוד. לאור העובדה כי מערכת היחסים של השניים הצליחה להדאיג רבים – כעת בתעשייה יוצאים להגנתה ונועם חורב, מי שכתב לה להיטים יצא להגנתה של קדרי: "גם אני, כמוכם, נחשפתי השבוע לכתבות שהתפרסמו על נסרין. אין לי מושג מה קורה שם, וזה גם לא ענייני ולא עניינו של אף אחד למען האמת. אני גם לא ממש מכיר את נסרין מקרוב, אבל תנו לי לספר לכם משהו שלא הופיע בכתבה ההיא".

עוד אמר: "לפני כחודשיים קבענו איתה סשן באולפן, כדי להקליט את השיר 'תמיד תזכור' שכתבתי לעמותת 'גדולים מהחיים'(עמותה למען ילדים חולי סרטן). הרעיון היה לעשות את זה יעיל וזריז: נסרין תגיע, תקליט טייק שירה (מושלם כמו שרק היא יודעת), ואז תוכל לחזור ללו״ז הצפוף שלה. בשלב השני היו אמורים להגיע ילדים מהעמותה – ולהקליט, גם הם, כמה פזמונים כקולות רקע לשיר".

"מה שקרה בפועל הוא שנסרין הגיעה, ותוך שניה שטפה את האולפן עם האנרגיות המדהימות שלה. היא היממה את כולנו בביצוע ששרף לנו את הנשמה, ולא ויתרה עד הניואנס הכי קטן, כדי שהכל יישמע מושלם (גם במחיר של להקליט את אותו המשפט עשרים פעם, כי היא החליטה שהדיקיציה שלה בעייתית)", המשיך חורב, "כשהיא סיימה, 'שיחררנו' אותה לדרכה. היא את שלה, עשתה. ובגדול. העניין הוא שהיא לא הלכה, כי אז הגיעו הילדים. היא נשארה איתם הרבה מעבר למה שהיא הייתה אמורה, הצטלמה איתם, חיבקה אותם, לא הפסיקה להרעיף עליהם חום ואהבה".

"באיזשהו שלב, הילדים נכנסו לאולפן כדי להקליט את הפזמונים. נסרין התיישבה מולם, כשרק קיר זכוכית שקוף מפריד ביניהם – היא לא הפסיקה למחוא להם כפיים, להעצים אותם, לשיר איתם ולגרום להם להרגיש הכי בנוח", הוא הוסיף. היא קלטה שאחת הילדות מתביישת לשיר. באותו רגע נסרין קמה, וצעקה: 'אין מצב!". היא נכנסה לחדר ההקלטה הקטן, ניגשה לילדה, דיברה איתה, חיבקה אותה, עשתה איתה חזרות, ונשארה בזמן ההקלטה כדי לשיר איתה. היא אשכרה לא וויתרה לה עד שהיא פתחה את הפה ושרה. בסופו של דבר הילדה הצליחה להשתחרר. רק אז נסרין נרגעה, וגם אז – נשארה עם הילדים עד הסוף (בשלב הזה, האולפן כבר התרוקן ורוב הצוות פרש). חייו האישיים של אדם, הם… אישיים. (כן, כן, גם אם הוא סלב). לכו תדעו מה עובר עליו, עם מה הוא קם בבוקר, עם מה הוא הולך לישון בלילה, ובאיזה קרב הוא נלחם. לפעמים אנחנו שוכחים, שמאחורי כל כתבה כזאת, עומד בנאדם – בשר ודם, עם לב ונשמה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן