מיהו האח של הכוכבת מהמירוץ למיליון?

הרבה מאד זוגות מעניינים רצים למיליון בימים אלה אבל אח אחד של כוכבת אחת הפתיע את כולם

המירוץ למיליון יצאה בעונה חדשה עם הרבה זוגות מעניינים כמו ירדן ואן, שי ושני, עומר ונטע, וובה ואלה. מצד שני, יש העונה גם זוגות חדשים ביניהם זוג צבעוני שלכוכבת שבו יש אח מפורסם. אביתר נגר הוא לא אחר מאחיה של כוכבת ה״איט גירלז״ אבישג נגר. אם הוא מוכר לכם, זה בטח כי ראיתם אותו באחד הפרקים בסדרה, כשאבישג הכניסה אותנו אליה הביתה. יפה לו.

כידוע, לפני כשנה התייצבו בשדה התעופה המתמודדים, הפעם הרבה פחות אנונימיים ועם הרבה ניסיון מסך ובעוד הם היו מאוד מאושרים לפגוש אחד את השני נראה שהם שכחו לרגע שבקרוב מאוד הם יתמודדו זה בזה ויאלצו לעכב ולשים "עצור" לאחד מהם. קבלו קצת תזכורת על הזוגות ומה עבר עליהם מאז שהסתיימו דקות התהילה.

אן זיווי וירדן ויזל החברות הטובות שכיכבו בעונה האחרונה של המירוץ למיליון ומאז אין ספק שנשארו בתודעה, הבני דודים מהעונה החמישית יעל כרמון הנשואה הטרייה ויוסיאל נאמן שנמצא בעיצומי לימודי משחק, האחים לבית ברזני- עומר ונטע שאפילו השתתפה בעונה האחרונה של האח הגדול. בן ואורי שפלן האחים מסביון, אלה וובה צמד האקסים, אחד הזוגות הכי זכורים בתולדות התוכנית: אלה המשיכה ליהנות קצת מהחשיפה בעוד וובה נעלם מהפרונט ופצח בחיים חדשים, נישא לבחירת ליבו מרינה ואף הפך לאב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן