ספוילר: עידן חביב הגיע לגמר הישרדות

עידן חביב הגיע לגמר הישרדות שישודר ב12/9 ויפוצל לשני ימי שידור – מי עוד יצטרף אליו? כנסו כנסו

בעוד שבועיים ישודר גמר הישרדות ואתם יכולים להמשיך להמר מי יהיה השורד האחרון ומי יזכה בתואר חביב הקהל. בעונה שעברה של הישרדות, כידוע, נעמה קסרי, קטפה את תואר חביבת הקהל, אבל כדורגלן העבר ג׳ובאני רוסו זכה בתואר ״השורד האחרון״. האם גם השנה כדורגלן עבר יזכה בטייטל המיוחל? אולי אלופה או זמר? אנו חושפים היום כי עידן חביב עלה לגמר הגדול באופן סופי.

ערן סוויסה חשף בחשבון האינסטגרם שלו, שלראשונה בהישרדות הגמר יהיה משודר בשני חלקים. הוא כתב כי ברשת סוחטים את הלימון עד הסוף. לראשונה גמר התוכנית ישודר בשני חלקים וחלקו השני ישודר ביום ראשון ה-13 בספטמבר בסיומו יוכרז מי הזוכה האחרון. רוב הגולשים התרגזו מהמהלך וחשבו כי הוא מוגזם לאור ״המריחה״ של העונה הנוכחית, המשודרת ארבע פעמים בשבוע.

העוקבים פחות אהבו את המהלך, אבל תהיו בטוחים שכולם יצפו בישורת האחרונה של התוכנית. כזכור, אחרי השיחה הפתוחה שניהלה ירדן ג'רבי עם הכתבת אפשר לבשר שהיא רווקה. זה אומר שכרגע גם עידן חביב רווק. אז מה הסיפור ביניהם? ג'רבי אמרה: "יש בינינו המון דברים. יצירה, קריירה, ספורט". האם בת הברית של חביב גם תגיע עד הסוף? אחרי ההדחה של ישראל הכל פתוח.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן