פרסום ראשון: איחוד נוסף בין עומר אדם לאייל גולן?

אייל גולן ועומר אדם שוקלים לצאת במופע משותף אחרי ימי הקורונה

אייל גולן ועומר אדם שוקלים לצאת במופע משותף אחרי ימי הקורונה, זאת לאחר שהופיעו יחד במופע העצמאות של ערוץ 13. היחסים בין השניים התחממו והם אף נצפו יחד מטיילים לקראת החזרות למופע. שניים מהזמרים הכי גדולים בישראל, עומר אדם ואייל גולן, איחדו כוחות במופע משותף והופיעו על במה אחת בשידור ישיר בערב יום העצמאות. המופע שודר מיד בתום טקס הדלקת המשואות ה-72. זו הפעם הראשונה ששני הזמרים איחדו כוחות, לאחר שלאורך השנים דווח על סכסוך מר ביניהם ועל מתיחות גדולה ששוררת בין השניים.

כזכור, לפני מספר חודשים דווח כי השיר של עומר אדם "לשון הרע לא מדבר אלי" היה אמור להיות דואט עם אייל גולן, דואט אשר היה אמור לסמל סולחה בסכסוך ארוך השנים בין השניים. לפי מקורבים, הם הקליטו אותו באולפן של אבי אוחיון, כל אחד בנפרד. עומר אדם כעס על הדלפת עצם הדואט והחליט לגנוז את הרעיון. כרגע נראה שהמצב הבשיל לכדי מציאות והם יופיעו יחד.

בעבר השניים הוציאו את השיר 'מזל' יחד, כל זאת בזמן שרצו בתעשיית המוזיקה שמועות על ריחוק בין השניים, הם הוכיחו שיש ביניהם כימיה נהדרת. על הבמה האחרונה הם הציגו יופי של ווייב שהעבירו זה לצד זה והן מבחינת ביצוע השירים והנחת האגו בצד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן