כוכבת ריאליטי אושפזה בכפייה

גיא פינס פרסם היום כי כוכבת גדולה אושפזה בכפייה עקב מצבה

שמה של הצעירה המפורסמת שמור במערכת, מפאת צנעת הפרט אנחנו לא יכולים לפרסם את שמה אבל יש לנו אישור רשמי שאכן היא אושפזה בכפייה בבית החולים – על פי הדיווחים אין קשר לקורונה אבל אנחנו נזכיר לכם שרק לאחרונה צעירה בת 25 אושפזה בכפייה בבית החולים שיבא בתל השומר מחשש שנדבקה הנגיף הקורונה. היא דרשה לצאת לביתה אולם אנשי הביטחון בבית החולים סירבו לאפשר לה לעשות זאת.

בתקופה האחרונה המתח והלחץ של כל אדם מובנים, הדיווחים לחשד לחולים במחלה בישראל הגיע בצל הדיווחים על איתור חולים נוספים ברחבי העולם, וכן דיווחים בנוגע לזינוק במניין ההרוגים מהנגיף הקטלני במדינה שהייתה המקור להתפרצות- סין. רופאת המחוז חתמה על הצו, המאפשר לה מתוקף החוק להוציא צו לאשפוז בכפייה.

בצו נכתב כי הוא הוצא "לאחר שהוברר כי לא קיימות אפשרויות אחרות למנוע סכנה לבריאות הציבור". עוד מפרטת רופאת המחוז כי כך שאין חשד להידבקות בנגיף הקורונה, וכי החולה מסרבת להישאר באשפוז למרות שהוסבר לה כמה פעמים על הסכנה שעלולה להיות לה. בצל ההתפתחויות, משרד הבריאות קיים הערכת מצב נוספת בנושא נגיף הקורונה, בנוסף לדיונים קודמים שנערכו בנושא זאת למרות שלכוכבת הריאליטי אין קשר למחלה כאמור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן