איתי לוי בהלם: האקסית שלו צמודה לניימאר

הדר חיון חגגה במסיבה מטורפת בפריז, גם ניימאר היה שם איתה

כוכב הכדורגל ניימאר חגג את יום הולדתו ה-28 במועדון בפריז ולמרות החגיגה המפוארת והמסורתית המאמן שלו חשב שמדובר בהסחת דעת כי פריז סן ז'רמן משחקת נגד נאנט. בכל אופן תאמינו או לא בחגיגה הגדולה של הכוכב הייתה גם הדר חיון האקסית של איתי לוי.  מסתבר שארוסתו לשעבר של הזמר נחתה בפריז יום קודם לכן והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה סלפי עם ניימאר מחבק אותה.

בשיא המסיבה בין כל המוזמנים כמו וונדה איקרדי ואיזבל גולארט, גם לישראל. חיון, האקסית של שופט "הכוכב הבא" הגיחה לערב מטורף בזכות הסוכן של נטע אלחמיסטר ובר וקורל סימנוביץ'. מדובר כמובן בשי אביטל, שהוזמן לאירוע, כמו לאירועים קודמים של ניימאר. הדר חיון עשתה חיים משוגעים שם. היא זכתה להגיע הכי קרוב שיש לכדורגלן.

אגב, עדן פינס הוזמנה גם היא, אבל נאלצה להישאר בישראל בעקבות הנחיית של תכנית הבת של "האח הגדול". נראה שאחרי שהתאהב הברזילאי בנטע אלחמיסטר ובר זומר, אותן פגש כבר מספר פעמים, כעת הגיעה תורה של הדר חיון להיות במרכז העניינים שלו. מרשים מאד עבור הבחורה שרק לפני חודשיים נפרדה סופית מהזמר איתי לוי. לנו לא ברור האם הוא חובב ספורט ומכיר את הסצינה אבל בהחלט הוא אמור לקנא. גם אם הוא גבר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן