הקלטות החקירה של אייל גולן לא ייחשפו

אורלי וגיא רצו לשדר את ההקלטות בחלק השני בסרט על הזמר אך בימ"ש דחה את הבקשה

אנשי הפקת התכנית אורלי וגיא ורשת עתרו לבית המשפט בבקשה לאשר את פרסום קלטות החקירות של גולן במשטרה בפרשת "משחקי חברה". על פי הטענות, המשטרה התרשלה בחקירה ועשתה זאת בסגנון של חקירת אח"ם, שייתכן כי גרם בסופו של דבר לסגירת התיק נגדו. למרות הרצון לשדר את ההקלטות הליט בית המשפט לדחות העתירה של רשת בדבר הרצון שלהם לחשוף את קלטות החקירה של הזמר.

על פי אורלי וגיא, שידור הקטעים היה מיועד לחלק השני של התחקיר שלהם על הפרשה. לפני כשבוע התקיים דיון בבית המשפט המחוזי, וההחלטה אם השידור התאפשר התקבלה בשלילה זאת למרות שרשת  עתרה לבית המשפט בבקשה לאשר את פרסום קלטות החקירות של הזמר במשטרה. אז כזכור הוא נחקר במסגרת פרשת "משחקי חברה". גולן הצליח למנוע את שידור ההקלטות ודחה את הקץ כנראה.

‫רשת מסרו בתגובה: "קיבלנו את החלטת בית המשפט. ההחלטה תמוהה בעינינו. נשקול את צעדינו בהמשך. אנו מזמינים את הצופים לצפות בתחקיר שישודר ברשת ". גם בחלק הראשון של התחקיר גולן ביקש למנוע את השידור, אז כזכור הוא הגיש בקשה לצו מניעה זמני, שידחה את הסרט של אורלי וגיא אודותיו, שאמור היה להיות משודר, זאת לאחר שאורלי וגיא העלו לעמוד הפייסבוק שלהם פרומו לסרט, בו נראות מרואיינות הבנות איתן ניהל גולן קשרים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן