דני איילו מת בגיל 86

השחקן שכיכב בסרטי קאלט בקריירה מת עקב זיהום שהסתבך

דני איילו, השחקן שכיכב בסרטים "שושנת קהיר הסגולה", "עשה את הדבר הנכון" ו"מוכת ירח", מת בסוף השבוע כשהוא בגיל 86. לפי דיווחים באתרי בידור בחו"ל, איילו מת עקב זיהום שהסתבך. השחקן נולד ב–1933 בברונקס והיה אחד משישה אחים שאמו גידלה לבדה לאחר שאביהם נטש אותם. בגיל 33, אחרי שירות בצבא האמריקאי ועבודה כנהג אוטובוס ושומר בבר, החל את קריירת המשחק שלו.

לאחר 11 שנים ושבעה מחזות בברודוויי, בתחילת שנות השבעים, עבר לקולנוע. הוא שיחק תחילה בתפקידים קטנים בסרטים נחשבים, בהם החלק השני של "הסנדק" ו"היו זמנים באמריקה". בהמשך, שנות השמונים הוא כיכב ב"מוכה ירח". לאחר מכן הופיע ב"הדסון הוק", שהתרסק בזמן אמת אבל הפך עם השנים לסרט ענק. איילו שיחק גם ב"ליאון", ב"משהו ללבוש", ב"סיטי הול" וב"דינר רש".

אחת הזמרות המוכרות, שר, צייצה לזכרו: "צחקנו כל כך הרבה כשעשינו יחד את 'מוכת ירח'. אלו היו כמה מהרגעים המאושרים בחיי והוא היה חלק משמעותי מאותם זמנים שמחים". ספייק לי כתב על מותו של איילו: "עשינו היסטוריה קולנועית יחד ב'עשה את הדבר הנכון'. מי ייתן ותנוח בגן עדן", מיה פארו כתבה: "כל כך עצוב לדעת שדני מת. הוא היה שחקן נפלא ואדם אהוב. היה לי הכבוד והעונג לעבוד איתו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן