ויכוח אלים בין סתיו סטרשקו לבן הזוג שלה

השניים התווכחו ושוחררו בערבות בתחנת המשטרה בעקבות עימות אלים

השכנים של סתיו סטרשקו ועמית גל שמעו צעקות שהגיעו מהדירה של השניים ביפו. אחרי זמן מה, כאשר הקולות הגבוהים לא נרגעו השכנים הזמינו משטרה למקום. השוטרים שהוזעקו למבנה ראו את סטרשקו וגיל פצועים אחרי שהעימות ביניהם גלש לפסים אלימים. במשטרה לא לקחו את זה בקלות והחליטו לזמן את השניים לחקירה בתחנת לב תל אביב, הם שהו שם זמן רב עד השחרור.

במהלך העדות לכך הם סיפרו שהעימות התדרדר ם לפסים של אלימות פיזית אבל בסוף הם שוחררו בערבות על ידי בני משפחתם, וקיבלו צו הרחקה זה מזו למשך יומיים. גיל היה מאורס בעבר לזמרת מיכל שפירא, והיחסים שלו עם סתיו עוררו בסביבתו סימני שאלה לגבי מיניותו. אז האם אחרי כמעט שנה של זוגיות היחסים של סתיו סטרשקו ובן זוגה השחקן בדרך לסיום? תלוי את מי שואלים.

למה? כי מאז התקרית אנחנו מבינים שהם עדיין גרים יחדיו ובנוסף סטרשקו העלתה תמונה שלה עם עמית. סתיו סטרשקו התפרסמה בגיל צעיר וקטפה קמפיינים רבים. היא פרצה לתודעה כשהופיעה בתכנית האחד הגדול וזמן קצר לאחר מכן היא כבר הכריזה וביקשה שיפנו אליה אך ורק בלשון נקבה. מאז הופעתה בריאליטי, סטרשקו הספיקה לקטוף לא מעט קמפיינים בארץ ובחו"ל ואפילו השתתפה בסרט קולנוע ישראלי שזכה לשבחים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן