טל מורד מגיב לשמועות על זוגיות עם סנה סוקול: "אנחנו חזקים והביחד שלנו טוב"

טל מורד, הצטלם למותג הטיפוח crema men לצדם של גיא איתן וידין גלמן. הדוגמן המצליח, התיישב מול המצלמות שלנו ודיבר על ההשתתפות בריאליטי בשיא הלחימה ולאחר שיצא בעצמו מעזה, וגם על ההתקרבות לרקדנית שלצדו ב"רוקדים עם כוכבים", סנה סוקול (חכו שתראו אותו מתמהמה עם תשובותיו כששאלנו על זוגיות בין השניים). צפו:

מה עושים פה היום?
"אנחנו ביום צילום של crema men ואני מאוד נרגש מהיום צילום הזה. אני מאוד מחובר למותג, וגם כי הרבה זמן לא הייתי בשגרת צילום, זה משהו שהתגעגעתי אליו. כיף להיות פה".

תקופה מטלטלת בין מלחמה לריאליטי, איך אתה מרגיש?
"מרגיש מוזר אני לא אשקר, זאת תקופה שמצד אחד זה כיף, כי באיזשהו מקום אני חוזר לשגרה שלי. כמו שאת יודעת סיימתי מילואים, אז בהתחלה זה היה לימודים ותוך כדי לימודים המשכתי לפה ואני משלב הכל. זה מאתגר, יש הרבה נפילות מתח, הרבה רגשות שצפים, אבל את יודעת אני כמו כולם, צריך להמשיך לחיות ולהתמודד עם זה. מאוד רציתי לעשות את "רוקדים עם כוכבים" כי בעיניי זו שליחות מאוד חשובה לשמח את האנשים בבית. מאוד הזדהיתי עם התחושות האלה אז לא חשבתי פעמיים ואני נהנה מכל רגע".

ידין גלמן, טל מורד וגיא איתן ל-crema men (צילום: סטודיו 206)

איך עוברת באמת חוויית "רוקדימים" עד כה?"
חוויה מעולה. מאוד עמוקה, מאוד קשה וטובה בו זמנית ואני מאוד אוהב את זה. זה אתגר מדהים".

אתה וסנה נראים קרובים מתחילת העונה, מה שלומכם?
"שלומנו אחלה, היא תכף תתקשר אני אשאל אותה איך עבר היום".

היא גם באה לבקר את המשפחה שלך בצפון. איך היה?
"אמממ (מתמהמה), איך היה? היה מאוד יפה. הצפון בעיקרון מאוד יפה, הוא עדיין ירוק אז עשינו טיול מאוד נחמד. אתם תבינו בהמשך התכנית למה הגענו לצפון, אני לא יכול לדבר על זה יותר מדי וזהו, היה כיף. מסתבר שסנה גם אוהבת את הצפון מאוד".

בו נעשה סדר בשמועות – יש סיכוי לזוגיות?
"אנחנו מתרכזים בעבודה, זה לא משהו שעולה בשיח שלנו, זה לא משהו שאנחנו מכוונים אליו או מדברים עליו בכלל. אבל תשמעי, זה כיף שאנשים לוקחים את הדבר הזה למקום כזה כי באמת הדינמיקה בינינו חזקה וטובה, וזהו אני מקווה שזה ימשיך ככה כי באמת טוב לנו. אנחנו באמת עובדים קשה ובעיני שנינו הדינמיקה זה הדבר שהכי חשוב בתכנית הזאת, אז אנחנו מאוד מאוד מנסים לשמר את זה כמה שיותר כי בסוף יש הרבה נפילות והרבה אמוציות שיוצאות החוצה. אבל בסוף אנחנו מספיק חזקים והביחד שלנו טוב"

מתוך אתר מעריב רכילות

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן