עומרי קראוס מ"חתונמי" נישא לבת זוגו דריה גינזבורג בחתונה סודית

אחרי שהתארסו בינואר האחרון, כעת השניים נישאו בטקס אינטימי וסודי שערכו במהלך חופשה בקפריסין. ל-mako סלבס הגיעו תמונות בלעדיות מיום החתונה – ובשיחה עם קראוס, הוא שיתף בהתרגשות: "אני מאושר. זו הבחירה הטובה בחיי"

מברוק: עומרי קראוס השתתף בעונה הרביעית של "חתונה ממבט ראשון", ומאז אנחנו ממשיכים לעקוב אחריו באדיקות. רק בינואר האחרון סיפרנו לכם שהוא התארס לזוגתו בחודשים האחרונים, דריה גינזבורג, וכעת מגיעה עוד בשורה מרגשת ומפתיעה מצד הזוג: הם נישאו זה לזו בחתונה סודית במהלך חופשה בקפריסין – ויש לנו את כל הפרטים.

השניים נשבעו אמונים בחתונה אזרחית מול נציג מעיריית לרנקה בטקס אינטימי, ובאשר לאירוע גדול עם המשפחה והחברים – הם החליטו לוותר נכון לעכשיו לאור המצב במדינה. לידי מערכת mako סלבס הגיעו תמונות בלעדיות מיום האירוע – שם השניים מצולמים על רקע חופי קפריסין היפהפייה.

 

את טבעות הנישואים החדשות חשפו השניים בפוסט משותף באינסטגרם שבו כתבו: "Mr. & Mrs. Krauss". בשיחה עם mako סלבס, שיתף קראוס בהתרגשות הגדולה: "היה מאוד מרגש, אני מאושר. הבחירה הטובה בחיי".

כזכור, השניים הכירו לפני תשעה חודשים, דרך חברים משותפים וחודשיים אחרי הם כבר הספיקו לאחד כתובות. גינזבורג, בת 29, גרושה, במקור מנהריה. בעברה הייתה יועצת פרלמנטרית – וברזומה שלה תפקידים רבים בעולם ההייטק.

מתוך מאקו סלבס

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן