הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, שהשתתף ב"לאהוב את אנה", הלך לעולמו בגיל 51

ד"ר בוקובזה, שליווה את אנה ארונוב בריאליטי בכיכובה, הלך אמש לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, והלווייתו תתקיים מחר בבית העלמין ברעננה. ההודעה על מותו של בוקובזה, פסיכולוג חינוכי מומחה, עלתה בחשבון הפייסבוק שלו. ארונוב התייחסה ללכתו של בוקובזה, שהותיר אחריו ילד בן 8, ואמרה: "זה כל כך לא צפוי"

הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, שזכה לפרסום בעקבות התוכנית "לאהוב את אנה", שבה ליווה את אנה ארונוב, הלך אמש (רביעי) לעולמו ממחלה קשה, והוא בן 51. ההודעה על פטירתו של בוקובזה, פסיכולוג חינוכי מומחה, עלתה הערב (חמישי) בחשבון הפייסבוק שלו, והלווייתו תתקיים מחר בבית העלמין "כפר נחמן" שברעננה. הוא הותיר אחריו ילד בן 8.

דודו, אייל רונן, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "האחיין היקר שלי ד"ר גבריאל בוקובזה נפטר אמש אחרי מאבק במחלה קשה. פסיכולוג מחונן, איש של השכלה וסקרנות אינטלקטואלית בלתי נלאית, אוהב את החיים שאותם מיצה בהתנסויות רבות ומגוונות בתחומים רבים, היה איש אמיץ, כריזמטי ואסרטיבי", כתב.

אנה ארונוב הגיבה מוקדם יותר להודעה על לכתו וסיפרה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה: "קיבלתי הודעה ממש עצובה עכשיו. ד"ר גבריאל בוקובזה נפטר. הוא היה הפסיכולוג שלי ב'לאהוב את אנה', בזכותו התהליך היה כל כך מוצלח והוא חלק בלתי נפרד מההפי אנד שנמשך עד היום. הוא העביר אותי תהליך מדהים, והוא חלק מהאושר שלי. אני אהיה אסירת תודה לנצח", אמרה וכתבה ארונוב, תוך שהיא מתייחסת לאב בנה אייל אלגבי, אותו הכירה בתוכנית. "יהי זכרו ברוך. נשבר לי הלב, זה כל כך לא צפוי", הוסיפה ארונוב, שציינה כי בוקובזה ליווה אותה גם לאחר שהתוכנית הסתיימה.

קודם להשתתפותו על המסך בריאליטי, בוקובזה היה מוכר גם בשל טורו השבועי, "קריאת הגבר", למוסף "גלריה שישי" בעיתון "הארץ", שעסק בבעיות רגשיות שעמן מתמודדים גברים בעת הנוכחית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן