אחרי הפרידה מאושר כהן: האקסית סהר נועם מציגה זוגיות עם אישה

חצי שנה אחרי הפרידה המתוקשרת וסקנדל הבגידה שנחשף ב-mako בבלעדיות, האקסית של הזמר אושר כהן מפתיעה וחושפת זוגיות עם אישה. ל-mako סלבס יש את כל הפרטים על הבחורה המאושרת בחייה, כולל תמונות זוגיות ורומנטיות במיוחד של השתיים

לזה לא ציפינו: סהר נועם, מי שידועה כאקסית המיתולוגית של הזמר אושר כהן, חושפת היום (חמישי) בהפתעה כי בזוגיות חדשה – עם בחורה.

הכירו את אודם מדינה, בת 24, ממרכז הארץ. ל-mako סלבס נודע כי השתיים הכירו לפני שלושה חודשים, ומי שעשתה את הצעד הראשון הייתה סהר בכבודה ובעצמה, שהתחילה איתה במסיבה. מאז הן מנהלות זוגיות לתפארת, וכעת סהר החליטה לחשוף אותה לראשונה בסשן שאלות-תשובות בעמוד האינסטגרם שלה.

בשאלה שכתבה אחת העוקבות, סהר נשאלה: "מי זאת מי שאת יוצאת איתה?", וסהר השיבה: "תכירו את אהובתי שלי", וצירפה תמונה של אודם. בשאלה נוספת, אישרה סהר כי אכן מדובר בבת הזוג החדשה שלה.

ל-mako סלבס הגיעו תמונות זוגיות של השתיים – ומה נגיד לכם, נראה לנו שהאהבה לגמרי באוויר.

כזכור, סהר יצאה עם הזמר אושר כהן, והזוגיות בין השניים עברה אין-ספור עליות ומורדות. בדצמבר האחרון הזמר כרע ברך והציע לה נישואים, אולם חודש לאחר מכן השניים הפרידו כוחות וביטלו את החתונה המתוכננת.

שבועיים לאחר הפרידה שהדהדה בכל מדורי הרכילות, נועם חשפה בבלעדיות ל-mako סלבס מה באמת הוביל לפרידה, וסיפרה על כך שאושר, לכאורה, בגד בה מספר פעמים. "הוא בגד בי פעמיים, לא הייתי מסוגלת להתחתן איתו"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן